Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:48:05 GMT

ورمزیار: تساوی استقلال مقابل الدحیل ارزشمند بود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۹۵۰

ورمزیار: تساوی استقلال مقابل الدحیل ارزشمند بود

«صادق ورمزیار» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار برگشت استقلال برابر الدحیل که با تساوی دو بر دو به اتمام رسید اظهار کرد: استقلال بعد از شکست در بازی رفت برابر الدحیل، توانست در بازی دیشب به خود بیاید. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داشتند و توانستند یک تساوی ارزشمند بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این تساوی برای استقلال بسیار ارزشمند بود زیرا موفق شد جایگاه خود را در جدول حفظ کند. استقلال باید بتواند با بالا بردن شرایط روحی، روانی و جسمانی در بازی‌های بعدی موفق باشد تا به عنوان تیم اول یا دوم به مرحله بعدی صعود کند.

ورمزیار در مورد نقطه ضعف استقلال برابر الدحیل بیان کرد: بازیکنان استقلال در خط دفاعی ضعیف عمل کردند. با وجود اینکه مدافعان توپ‌های زیادی از مهاجمان حریف گرفتند اما این کافی نبود. باید دو هافبک مثل مسعود ریگی و مهدی مهدی پور بازی می‌کردند تا توپ کمتری به خط دفاع می‌رسید.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: اگر خط دفاعی استقلال تقویت می‌شد، می توانستیم برابر الدحیل پیروز شویم. همچنین اگر فرهاد مجیدی در ترکیب از سه مهاجم همزمان استفاده می کرد و برای خط حمله تعویضی داشت، می‌توانست برگ برنده بازی را بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: استقلال باید در دو بازی بعدی آمادگی بهتری داشته باشد زیرا ممکن است اتفاقاتی خارج از فوتبال رخ دهد. ما به طور قطع به ۳ امتیاز دیگر نیاز داریم و باید پیروز شویم.

برچسب‌ها باشگاه استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 اختصاصی ایرنا پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 باشگاه استقلال استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 اختصاصی ایرنا اخبار کنکور برابر الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال