Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از استانداری، حبیب‌الله خجسته‌پور در نامه‌ای خطاب به شهردار سمنان خواستار عزل سریع و با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان به دلیل استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان شد.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان آمده است: با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده، دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که با توجه به نامه شماره ۴۹۰۲۶ مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۱۳۹۹/۶/۲۵۰۹۰ مورخه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ نبوده‌اند، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن مذکور اقدام کرده‌اند، در راستای اجرای دستور ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نسبت به عزل آنان از مسؤولیت با قید فوریت اقدام و نتیجه را اعلام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه تصریح می‌کند: با توجه به بررسی انجام فرآیندها، هیچ‌گونه قصوری متوجه متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهمیه واکسن کرونا واکسن کرونای پاکبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار خبر داد. - اخبار استانها -

کمال طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: بارش باران سبب جاری شدن سیل در روستای جنت آباد گرمسار بین روستاهای چنداب و بهورد بخش ایوانکی شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این سیلاب خسارتی به دنبال نداشته است؛ گفت: این سیلاب سبب گرفتار شدن چند خودرو شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به گزارش اخذ شده از فرمانداری‌ها گفت: بارش باران و سیلاب در چنداب گرمسار خسارت قابل ملاحظه‌‌ای حتی نداشته است.

طاهریان گفت: البته اکیپ‌های ارزیابی فرمانداری‌ها در حال بررسی و جمع‌بندی هستند.

وی درباره اینکه آیا سیلاب در سایر مناطق استان رخ داده است یا خیر گفت: تا این لحظه فقط در منطقه چنداب شهرستان گرمسار سیلاب داشتیم که خوشبختانه خسارت چندانی نداشته است.

به گزارش تسنیم هواشناسی استان سمنان هشدار نارنجی صادر کرده است و در این گزارش آمده است که احتمال احتمال جاری شدن رواناب و سیلاب نقطه‌ای در سمنان وجود دارد.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • سیل و آبگرفتگی در روستای «چنداب» گرمسار
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است