Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق اعلام هواوی حالا وبسایت «تجربه آنلاین توسعه اپلیکیشن برای HarmonyOS» در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از این ابزار و دموی To-Do List با عملی شدن ایده «یک‌بار نوشتن کُد؛ اجرا بر روی دستگاه‌های مختلف» آشنا شوند؛ این همان ایده بزرگ HarmonyOS به عنوان یک سیستم عامل چندمنظوره و یکپارچه است که تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وبسایت یاد شده، کد از پیش نوشته‌شده بر روی نمایشگر سه وسیله مختلف شامل گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و تلویزیون هوشمند اجرا می‌شود تا کاربر به چگونگی نمایش یکپارچه اپلیکیشن‌ها بر روی تجهیزات مختلف پی ببرد. البته امکان تغییر و دستکاری این کد و انجام کارهای بیشتر نیز وجود دارد.

این کد آماده، یک چک‌لیست با سه آیتم را با رنگ‌های مشخص ایجاد می‌کند که از سوی کاربر قابل انتخاب است. در صورتی که کدنویسی شما دچار به‌هم‌ریختگی یا خطا شد، کافی است بر روی دکمه Reset کلیک کنید تا نسخه اصلی بازگردانده شود.

قابلیت Demo To-Do List ابزاری برای آزمایش کدها در بستر سیستم عامل هارمونی است و صرفاً با هدف آشنایی توسعه‌دهندگان با یکی از مزایای این سیستم عامل طراحی شده است؛ از این رو، در حال حاضر امکان ساخت نرم‌افزار مستقل با آن وجود ندارد.

هواوی در دسامبر سال 2020 و در جریان رویداد معرفی HarmonyOS 2.0 (نسخه بتای مخصوص توسعه‌دهندگان)، اعلام کرد طراحان نرم‌افزاری با استفاده از HarmonyOS از طراحی دوباره اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود برای تجهیزات مختلف بی‌نیاز می‌شوند؛ چرا که هارمونی یک سیستم عامل چندمنظوره بوده و می‌توان با تنها یک‌بار توسعه اپلیکیشن، آن را برای اجرا بر روی دستگاه‌های مختلف آماده کرد.

به نظر می‌رسد با عرضه نهایی HarmonyOS تحولی بزرگ در انتظار کاربران و توسعه‌دهندگان موبایل است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از یکپارچگی تجهیزات هوشمند را ارائه کند.

پربیننده ترین قیمت محبوب‌ترین گوشی‌های بازار / ۳اردیبهشت قیمت گوشی اپل در بازار / ۴اردیبهشت قیمت گران‌ترین گوشی‌های بازار / ۳اردیبهشت قیمت گوشی (محدوده ۱میلیون تومان) / ۴اردیبهشت فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 در ایران با هدیه دو میلیون تومانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هواوی توسعه دهندگان سیستم عامل بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند

تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌‌‌های توسعه و پیشرفت جامعه دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، ضمن تبریک روز کارگر به این قشر پرتلاش جامعه، به جایگاه کار و تلاش در فرهنگ اسلامی اشاره و با بیان اینکه کار و کوشش عین عبادت است، اظهار داشت: بر اساس نگاه اسلام فردی که برای تأمین معاش خانواده خود کار و تلاش ‎کند، اجر و پاداشی همانند مجاهد فی سبیل‌الله دارد.

وی افزود: خدمت به کارگران به عنوان قشر فداکار و مؤثر جامعه یه توفیق است، کارگران در هر جامعه‌ای مایه پویایی، زنده بودن، پیشرفت و تحول آن جامعه هستند که با عزم و اراده خود چرخ‌های توسعه و پیشرفت را به حرکت در می‌آورند.

تولیت آستان قدس رضوی پیشرفت جوامعی که بخش کارگری زنده، پویا و پرانگیزه دارند را محسوس دانست و خاطرنشان کرد: دولت غیر از وظیفه ارائه خدمات اجتماعی و رفاهی به جامعه کارگری، باید برای ارتقای فرهنگ کار و تلاش در جامعه ارزش‌گذاری کند و این معنا که کارگری و کارکردن یک ارزش است را در جامعه القا کند.

وی افزود: کارگران در کنار کاری که می‌کنند باید یک نگاه ارزشی و قدسی به نفس کارگری و کارکردن داشته باشند، خداوند انسان‌های تندرست بیکار را دوست ندارد، امیرالمؤمنین علی(ع) در تمام طول 25 سال خانه‌نشینی و غصب خلافت دائما در حال کار کردن بود.

مروی با ابراز خرسندی نسبت به کاهش نرخ بیکاری در کشور، بیان کرد: تشویق برای ارتقای فرهنگ کار و تلاش در جامعه باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد؛ کار و تلاش آثار و برکات بسیاری دارد و موجب اعتلای حیات اقتصادی و اجتماعی فرد، خانواده و جامعه است.

تولیت آستان قدس رضوی ابراز کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله وزارتخانه‌های مهمی بوده که وظایف متنوع و گسترده‌ای دارد و با جمعیت قابل توجهی از شاغلین و بیکارهای کشور در ارتباط است، از این‌رو این وزارتخانه می‌تواند با امکاناتی که در اختیار دارد نسبت به ارتقای فرهنگ کار و تلاش در جامعه اثرگذار باشد.

در ابتدای این دیدار سید صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی مناسب بنیاد کرامت رضوی در برپایی جشن بزرگ خانوادگی کارگران در جهت تکریم این قشر زحمتکش و بهره‌مندی آنان از فیوضات معنوی حضرت رضا علیه السلام؛ گزارشی از اقدامات وزارتخانه متبوع خود ارائه و از کاهش نرخ بیکاری در کشور و تحقق یک میلیون شغل در سال 1402 خبر داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس