Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- چهل و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا امروز در لرستان برگزار و مصوبات جدید این ستاد اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد ، چهل و سومین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا امروز در لرستان برگزار و مصوبات جدید این ستاد بدین شرح اعلام شد:

 با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در سطح استان مقرر شد تا پایان هفته جاری اداره کل صمت با هماهنگی اصناف و سایر دستگاه‌های مرتبط نسبت به تعطیلی گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 در شهرهای قرمز بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به پایین بودن درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین اقشار مختلف جامعه مقرر شد کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونا با همکاری صدا و سیمای مرکز لرستان(شبکه افلاک)  و همچنین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به صورت مستمر نسبت به اطلاع رسانی و هشدار وضعیت بحرانی به شهروندان اقدام لازم را انجام دهند.

لرستان رکورددار ابتلا به کرونا در کشور؛ اختصاص تمام بخش‌های بیمارستان پلدختر به بیماران کروناییمحدودیت‌هایی که روی کاغذ می‌ماند؛ جولان کرونا در میدان بی توجهی اصناف لرستان+تصاویرچهره سرخ لرستان با سیلی کرونا؛ تعداد مبتلایان از مرز 100 هزار نفر عبور کرد

 با توجه به اینکه برخی از شهروندان بدون توجه به مصوبات ستاد کرونا استان همچنان در گروه‌های نسبتاً بزرگ در پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های درون و برون شهری حضور پیدا می‌کنند لذا مصوب شد کلیه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راستای جلوگیری از تجمع شهروندان در مراکز تفریحی تا عادی شدن شرایط اقدام لازم را به عمل آورند.

 با توجه به احتمال افزایش بستری تعداد بیشتری از بیماران کرونایی در روزهای آتی مقرر شد دانشگاه علوم‌پزشکی در اسرع وقت تمهیدات لازم را نسبت به تأمین تجهیزات و تجهیز مراکز درمانی انجام دهد؛ همچنین مصوب شد با قید فوریت دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان شهرستان ازنا اقدام کند.

انتهای پیام/642/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سازمان جهاد کشاورزی لرستان در اطلاعیه ای از کشاورزان استان خواست با سمپاشی به موقع، تولید محصول خود را تضمین کنند.   در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به بارندگی های اخیر، شرایط برای ایجاد و توسعه بیماری های برگی خصوصاً بیماری زنگ زرد گندم در مزارع گندم و جو مهیاست بنابراین لازم است به منظور حفاظت از مزارع به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی، نسبت به سمپاشی مزارع با سموم قارچ کش توصیه شده اقدام شود.   لازم به ذکر است بیش از ۷۰ درصد مواد لازم برای پر شدن دانه های موجود در خوشه گندم توسط سه برگ انتهایی گندم تامین می شود و حفاظت از آنها خصوصاً برگ پرچم نقش بسیار مهمی در افزایش عملکرد گیاه دارد. بنابراین کشاورزان با سمپاشی به موقع، تولید محصول خود را تضمین کنند.

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان