Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@22:09:29 GMT

فراز کمالوند از استقلال جدا می شود؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۱۵۳

فراز کمالوند از استقلال جدا می شود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نتایج نامناسب ابراهیم صادقی موجب شده تا مدیران باشگاه سایپا سرانجام تصمیم به تحول روی نیمکت خود بگیرند و در همین راستا به صورت موقت محسن بیاتی نیا را سرمربی کرده‌اند و حالا دنبال یک سکان‌دار جدید می‌گردند.

در همین خصوص از شنبه شب شایع شده بود که فراز کمالوند هم یکی از گزینه‌های مورد نظر سایپایی‌ها برای هدایت نارنجی‌پوشان است (البته مدیران باشگاه سایپا این شایعه را تأیید نکردند) و احتمال دارد پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کمالوند؛ استقلال را رها کرده و به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی لیگ برتر را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شایعه به گوش بازیکنان استقلال در عربستان هم رسید و آنها روز یکشنبه قبل از صرف ناهار شنیدند که قضیه از چه قرار است. البته اغلب آبی‌پوشان در واکنش به این شایعه اذعان می‌کردند با توجه به شرایط حساس استقلال در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی  بعید به نظر می‌رسد فراز در این شرایط حتی اگر واقعاً هم از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد داشته باشد، تصمیم به ترک استقلال و تنها گذاشتن فرهاد مجیدی بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم صادقی سایپا فراز کمالوند فرهاد مجیدی ابراهیم صادقی سایپا فراز کمالوند فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی