Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:23:56 GMT

سسما: السد بازیکنان و مربیانی در سطح جهانی دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۲۲۹

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت تیم بزرگ السد بازیکنان و کادرفنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقات دارند.

یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر السد عربستان با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، سسما در ابتدا گفت:

با نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم، فردا برای ما یک فینال سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از بازی پایانی در دستان خودش خواهد بود. تیم بزرگ السد بازیکنان و کادرفنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقات دارند.

وی افزود:

آماده مبارزه برای دیدار فردا هستیم و قطعا بازیکنان با انگیزه بیشتر و منسجم‌تر در این دیدار به میدان می‌روند، از کادرفنی، مربی بدنساز و کادر پزشکی ممنون هستیم که بازیکنان را در وضعیت خوبی قرار داده‌اند. اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم دست‌آورد بزرگی است و اگر اینگونه نباشد به حریف تبریک می‌گوییم و به بازیکنان خود افتخار می‌کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود:

تاکنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم و برای همین موضوع به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم، بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که در چنین مسابقاتی حاضر نبوده‌اند. امیدوارم که فردا داوری نیز روز خوبی داشته باشد زیرا که در بازی قبل دو اشتباه بزرگ از سوی داور علیه ما گرفته شد که می‌توانست روند و نتیجه مسابقه را تغییر بدهد.

سسما با اشاره به هواداران فولاد گفت:

ما نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم فردا باعث سرافرازی آن‌ها شویم. مطمئنم که فردا بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقه برای شادی هواداران و مردم ایران به کار خواهند بست. :

وی در خصوص نبود VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:

من برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم اما باعث تعجب من است که با این همه امکانات ای‌اف‌سی چرا از این سیستم ویدئویی استفاده نشد و قطعا نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بوده است.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با محمد پنجعلی: طرح 28 ساله ها گذاشتند، معلوم نبود طرح است یا نقشه! استقلال - الدحیل؛ از عملکرد فولبک های تیم تا تصمیمات منطقی تر کادر فنی | تحلیل فنی شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس به مدت 5 روز / رسمی سکوت تیری آنری شکست: این آرسنال را نمی شناسم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد