Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@19:08:50 GMT

ترسیم نقش طبیعت در دو معبر منطقه 19

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۴۲۳

ترسیم نقش طبیعت در دو معبر منطقه 19

خبرگزاری آریا - طرح بازپیرایی و نقاشی دیواری با هدف جلوه بخشی و زیباسازی نمای شهری منطقه 19 در دو معبر اصلی این منطقه اجرا شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه نقاشی دیواری را یکی از ارکان و محورهای اصلی زیباسازی شهر دانست و گفت: این فعالیت با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در 350 متر مربع از معابر شهرک بستان با مضمون طبیعت به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه 250 متر مربع از دیواره های حاشیه خیابان مهران نیز به منظور لذت بصری و ایجاد محیطی شاداب برای شهروندان نقاشی دیواری شد.
او همچنین از رفع آلاینده های بصری و نگهداشت شهر در معابر پرتردد منطقه خبر داد و افزود: در همین راستا 2 هزار و 300 متر مربع از جداره های بد منظر این منطقه پاکسازی و نمای بصری زیباتری به خود گرفتند.
به گفته توکلی به منظور جلوه بخشی بیشتر به نمای محیطی بزرگراه شهید کاظمی نیز، المان رنگین کمان نصب شده در این معبر مواصلاتی، رنگ آمیزی شد.
این مسئول در ادامه به تشریح اقدامات محیطی ویژه رمضان 1400 پرداخت و بیان کرد: به مناسبت این ماه مبارک، 450 متر مربع بنر با موضوعات متناسب با ماه مهمانی خدا در معابر منطقه اکران شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران