Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در رابطه با «افطاری‌های وحدت و مقاومت» در مناطق تلفیقی بیان کرد: سلسله برنامه‌های افطاری وحدت و مقاومت در ۱۰۰ نقطه از شهرهای تلفیقی کشور و با حضور ۲۵۰۰ عالم برجسته محلی اهل تسنن و شیعه در حال برگزاری است.

وی ضمن بیان این نکته که اکثر افراد حاضر در این برنامه‌ها از علمای اهل تسنن هستند ادامه داد: این برنامه‌ها قبل از اذان مغرب شروع و با صحبت افراد شرکت‌کننده با موضوع مقاومت ادامه پیداکرده و سپس با برگزاری نماز جماعت وحدت و افطار ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در توضیح هدف از برگزاری این برنامه اظهار داشت: این برنامه اولاً باهدف انس و الفت هرچه بیشتر میان علما و بزرگان اهل تسنن و تشیع در مناطق مختلف کشور و در شهرهای تلفیقی اجرا می‌شود و بعد از آن هم‌ فکری و گفت‌وگو حول محور فلسطین، قدس، استکبارستیزی و مسائل مربوط به مقاومت مسلمانان را دنبال خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سیفایی در توضیح تعداد افراد شرکت‌کننده در این برنامه تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هر برنامه حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر شرکت کرده در۱۰۰ برنامه افطاری وحدت و مقاومت حدوداً میزبان دو هزار و ۵۰۰ نفر از علمای اهل تسنن و تشیع خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به‌ منظور استفاده هر چه‌ بهتر از فرصت ماه مبارک رمضان و برکات این ماه در تحکیم وحدت میان اهل تسنن و تشیع و همچنین ترویج گفتمان مقاومت میان مسلمانان برگزارشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیعه وحدت مقاومت اهل تسنن افطاری های وحدت و مقاومت اهل تسنن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، داعش شب گذشته در پیامی گفته است افراد داعش به نمازگزاران شیعه در شهرستان " گذره " هرات حمله کرده اند. حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات با واکنش‌های گسترده بین المللی و داخلی همراه شد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد، سفارت ترکیه، کارداراتحادیه اروپا، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد، حامد کرزی رییس جمهوراسبق، عبدالله عبدالله ریس سابق شورای عالی مصالحه ملی، محمد محقق رییس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و شورای سراسری علمای شیعه افغانستان این حمله را محکوم کردند.
دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور این کشور بر حفاظت از شیعیان در برابر حملات تروریستی تاکید کرده اند.
شورای علمای سراسری افغانستان نیز از حکومت سرپرست این کشور خواسته است برای تامین امنیت مساجد و مراکز دینی شیعیان بیستر توجه کند.
اجساد هفت شهید حمله تروریستی داعش بر مسجد امام زمان روز گذشته با حضور گسترده شهروندان به خاک سپرده شد.
استانداری هرات نیز اطمینان داده است که عاملان این حمله به زودی دستگیر و به پنجه قانون سپرده می‌شوند.
مجازات عاملان این حمله تروریستی از مهمترین خواسته‌های چهره‌های سیاسی و مردم این کشور است.

 

دیگر خبرها

  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز