Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از نظر روحی و روانی آماده دیدار با پاختاکور هستیم، از گروه ما سه تیم باید صعود می‌کرد.

به گزارش فارس، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از مسابقه با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: رسیدیم به بازی با تیم پاختاکور ازبکستان که یک تیم فوق العاده است. پاختاکور از نظر فوتبالی خیلی بالاست اما فریب سه امتیازی که گرفته را نمی‌خوریم، آنها تیمی خوب با بازیکنان خوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از نظر روحی و روانی آماده این مسابقه هستیم. می‌دانیم این بازی برای ما خیلی مهم و سرنوشت ساز است. ان شالله فردا بتوانیم با یک نتیجه خوب بازی‌ها را ادامه بدهیم.

وی افزود: اعتقاد دارم که از گروه ما سه تیم باید صعود می‌کرد.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: به خاطر این می‌گویم از گروه ما سه تیم باید صعود می‌کرد زیرا برخی از گروه‌ها وقتی‌بازی‌هایشان را می‌دیدم اگر برخی تیم‌ها با امیدهایشان هم به میدان می‌رفتند از آن گروه صعود می‌‌کردند. در گروه ما تیم‌ها همگی خوب هستند زیرا امتیازها تقسیم شده و تا حالا هیچ تیمی هنوز صدرصد صعود نکرده است.

خطیبی در مورد تساوی پرگل سه بر سه در بازی رفت مقابل پاختاکور گفت: بازی اول بود و گذشتیم و مهم بازی فرداست. تمرکزمان روی این مسابقه است و آن بازی تجربه خوبی بود و شناخت خوبی از حریف پیدا کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم بازی منطقی و حساب شده‌ای انجام بدهیم و هواداران بدانند بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند و نتیجه‌ای خوب بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم و آن مسابقه رفت تمام شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود

سرمربی مس رفسنجان گفت: می‌دانیم مسابقه فردا برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حس خوبی به شهر آبادان دارم و بازی فوق‌العاده مهمی پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم، باید بازی خیلی خوبی ارائه کنیم و امتیازات کامل بازی را بگیریم. می‌دانیم این مسابقه برای صنعت نفت فوق‌العاده حیاتی است و این مسئله می‌تواند دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری