Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ یکشتبه شب از هفته سی  و سوم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، کالیاری در زمین خود به مصاف رم رفت و در پایان دیداری تماشایی به برتری سه بر دو دست یافت.

«لیکو گیانیس»، «مارین» و «ژاو پدرو» گلزنان کالیاری در این دیدار خانگی بودند. کالیاری با برتری در این دیدار به امتیاز ۳۱ امتیاز و در جایگاه هفدهم قرار گرفت تا در هفته‌های باقی مانده برای رهایی از سقوط امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کارلسو پرز» و «فدریکو فازیو» هم گلزنان رم در این بازی بودند. رم با قبول دهمین شکست فصل در امتیاز ۵۰ ماندگار شد تا دیگر شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد.

از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه امشب هم، آتالانتا در برگامو به مصاف بولونیا می‌رود.

نتایج دیدارای عصر امروز نیز بدین شرح است

بنونتو ۲ - اودینزه ۴

فیورنتینا یک - یوونتوس یک

اینتر یک - هلاس‌ورونا صفر

برچسب‌ها ایتالیا رم لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا رم لیگ قهرمانان اروپا ایتالیا رم لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد