Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:00:53 GMT

گلپایگان، روزهای سیاه کرونایی را تجربه کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۷۵۹۴

گلپایگان، روزهای سیاه کرونایی را تجربه کرد

رستمی با بیان اینکه ۲۵ درصد کل بیماران کرونایی و فوتی های های ناشی از کرونا در ۱۴ ماه اخیر، تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ رخ داده است، خواستار پرهیز از شرکت در هر گونه تجمع و دور همی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان ناصر رستمی در جمع خبرنگاران با تشریح اینکه ۳۱ بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند که پنج نفر  آنها در ICU قرار دارند، گفت: فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بدترین روزهای سپری شده در شهرستان گلپایگان بود زیرا ۲۵ درصد کل بیماران بستری کرونایی ها و ۲۵ درصد کل فوتی های این بیماری در ۱۴ ماه اخیر شهرستان گلپایگان ، این ماه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه ۷۰۰ دوز واکسن به همه کادر درمان، خانه سالمندان و جانبازان ۵۰ درصد به بالا تزریق شده است، افزود:  تزریق واکسن به پاسبانان و کادر غسالخانه در هفته جاری صورت می گیرد و در این تزریق ها، اشخاص با شرایط خاص در حال حاضر مستثنی هستند و به آنها واکسن زده نمی شود.
وی با اشاره به اضافه شدن، پایگاه سوم به اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، بیان کرد: چهار آمبولانس در سه پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان فعال است اما این شهرستان  همچنان نیازمند آمبولانسی دیگر است و جذب نیروی اورژانس نیز به زودی در این شبکه انجام می شود.
رستمی از نیاز یک میلیارد تومانی برای ساخت پایگاه سوم در زمین های شرکت زراعی با زیربنای۲۰۰ متر خبر داد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونای انگلیسی واکسن کرونا شیوع کرونا گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند که طوفان روز شنبه شهر گوانگژو در جنوب چین را درنوردید و پنج نفر کشته و بیش از ۱۴۰ ساختمان آسیب دیدند. ویدئو‌های منتشرشده در فضای مجازی، آسمان ابری را نشان می‌دهد که کیسه‌های زباله در طوفان پیچنده (تورنادو) در هوا می‌چرخند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور