Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم لیدز و منچستر یونایتد در یک مسابقه نه چندان جذاب به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچستر یونایتد امروز از سری مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس مهمان لیدزیونایتد بود که در پایان این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

منچستر یونایتد کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط میسون گرینوود به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازی نیز یونایتد به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه لیدزیونایتد ایجاد کند.

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد منچستر یونایتد به یک ضربه آزاد دست یافت اما شوت بسیار خوب مارکوس راشفورد با واکنش خوب دروازه بان لیدزیونایتد همراه شد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

برخلاف انتظار این لیدزیونایتد بود که نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقایق 57 و 61 دو موقعیت خوب برای باز کردن دروازه منچستریونایتد داشت اما در گلزنی ناکام بود تا بازی با همان تساوی بدون گل دنبال شود.

در ادامه مسابقه نیز حملات دو تیم هیچ نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و امتیازات تقسیم شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منچستریونایتد فوتبال لیدزیونایتد منچستر یونایتد تساوی بدون گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟