Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر دفتر جهاددانشگاهی جنوب کرمان راه اندازی کلینیک دندانپزشکی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: برای راه اندازی کلینیک دندانپزشکی مجوزهای لازم اخذ شده اما به مکان مناسب نیازمندیم.

دکتر"بهزاد جعفری" در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با تشریح محورهای آموزشی گفت: جهاد دانشگاهی آماده همکاری با نهادها و دستگاهای اجرایی برای ارائه خدمات آموزشی موردنیاز و تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان بخشی از موفقیت های جهاد دانشگاهی کشور و استان کرمان اظهار کرد: فعالیت های بنیادی و ماندگاری انجام شده زیرا  پژوهش و آموزش همراه با کار کارشناسی سرلوحه کار است.

جعفری تعیین تکلیف زمین متعلق به جهاددانشگاهی در شهر جیرفت را خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه این زمین برای احداث فضای آموزشی در نظر گرفته شده، می طلبد به دور از بروکراسی اداری به جهاددانشگاهی کمک شود.

مدیر دفتر جهاددانشگاهی جنوب کرمان  راه اندازی کلینیک دندانپزشکی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: برای راه اندازی کلینیک دندانپزشکی مجوزهای لازم اخذ شده  اما به مکان مناسب نیازمندیم.

وی گفت: به خاطر هزینه های دندانپزشکی در شرایط اقتصادی خاص، اکثریت قریب به اتفاق مردم در جنوب کرمان قادر به استفاده از خدمات نیستند و با راه اندازی کلنیک کمک بزرگی به جامعه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، "محمدساردویی" مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان نیز در این دیدار با اشاره به شرایط تداوم همکاری‌های آموزشی گفت: وقتی یک تشکیلات می تواند بدون دغدغه‌ به وظایف خود در برابر جامعه هدف به درستی عمل کند که مشغول حاشیه ها و یا تامین زیرساخت های اساسی از جمله ساختمان اداری و ملزومات نباشد.

وی بر لزوم تعیین تکلیف زمین متعلق به جهاددانشگاهی در جیرفت تاکید کرد و افزود: تلاش ها و همکاری های زیادی برای حفظ این زمین شده که به عنوان محل احداث ساختمان اداری و آموزشی جهاددانشگاهی است لذا باید نسبت به تعیین تکلیف این زمین هرچه سریعتر اقدام شود.

ساردویی همچنین تعامل  با نهادها و سازمان‌ های دولتی را برای تسریع در روند  تامین زیرساخت های موردنیاز یک فرصت دانست و اظهار کرد: باید از فرصت ها حداکثر استفاده صورت بگیرد زیرا کوتاهی ها به غیر از ضرر و زیان به مردم چیزی به همراه ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان استقلال در تصمیم گیری ها را با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از سازمان، ادارات کل و شرکت ها در جنوب کرمان مستقل هستند لازمه همکاری با جهاددانشگاهی دانست و گفت: وقتی یک مدیر در جلسه‌ ای حضور پیدا می کند و قرار است راجع به پیشنهاد و یا برنامه ای تصمیم گیری شود باید اختیارات اداری لازم را داشته باشد.

وی با تاکید بر اعلام آمادگی برای همکاری با جهاددانشگاهی در جنوب کرمان اظهار کرد: لازم است در اسرع وقت مدیران جهاددانشگاهی استان نسبت به تعیین تکلیف نهایی زمین متعلق به این نهاد در سطح شهر جیرفت اقدام نمایند در غیر این صورت طبق قانون ابلاغی وزارت راه و شهرسازی تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها راه اندازی کلینیک دندانپزشکی راه و شهرسازی تعیین تکلیف جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی