Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:41:00 GMT

مرگ یک تن در سد لتیان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۰۴۴

مرگ یک تن در سد لتیان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران غرق شدن یک نفر در آب های سد لتیان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:١۵ دقیقه روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه، در پی تماس همکاران آتش نشانی شهر لواسان در خصوص غرق شدن فردی در آب های سد لتیان گروه نجات ویژه و غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ظاهراً صبح روز یکشنبه پنج فروردین ماه، جنازه فردی روی سطح آب مشاهده شده بود اما امکان خارج کردن او وجود نداشت. با حضور آتش نشانی تهران هر دو گروه آتش نشانان تهران و لواسان آن منطقه را جست و جو می کنند و پس از مدتی تلاش مرد ٢٨ ساله ای را از عمق آب خارج کردند. 


وی افزود: ظاهراً مشخص بود که از فوت این مرد ٢٨ ساله ساعت ها گذشته است، حتی شاید این اتفاق مربوط به یک یا دو روز قبل بود که البته باید علت حادثه بررسی شود. 

ملکی با اشاره به گرم شدن هوا گفت: همه ساله در چنین روز هایی شاهد افزایش آمار غرق شدگی هستیم چرا که برخی افراد برای شنا و تفریح وارد آب می شوند که اگر از عمق و شرایط آب آگاهی نداشته باشند امکان وقوع حادثه بسیار زیاد است.

وی افزود: ورود به کانال ها، دریاچه پشت سدها و... بسیار خطرناک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد لتیان غرق شدگی سید جلال ملکی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان  ، مهدی نقدی در ارتباط زنده تلفنی با خبر ۲۰ گیلان در جواب چرا آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت تجهیز نبوده است گفت : این ایستگاه آتش نشانی  کامل تجهیز نبوده است و با توجه به گستردگی این آتش سوزی امکانات مهار آتش نیز وجود نداشت و ضروری بود که از دیگر ایستگاه های آتش نشانی برای اطفای حریق به این منطقه اعزام شوند. 

دیگر خبرها

  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت