Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@17:56:13 GMT

استقلال- الدحیل؛ جنگ غول‌ها برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۰۶۳

استقلال- الدحیل؛ جنگ غول‌ها برنده نداشت

در ادامه بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 45 دقیقه بامداد دیروز، استقلال ایران و الدحیل قطر در مجموعه ورزشی ملک عبدالله جده عربستان برابر هم قرار گرفتند.

 آبی پوشان پایتخت که در این مسابقه سرمربی‌شان را به‌دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند، در شرایطی به میدان رفتند که فرهاد مجیدی نسبت به بازی رفت با الدحیل تغییراتی را در ترکیب خود اعمال کرده بود و با بازگرداندن وریا غفوری به ترکیب اصلی به‌جای سید احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور را هم جایگزین مسعود ریگی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌ها در این مسابقه هم از ابتدا یک بازی تهاجمی را از خود به نمایش گذاشتند و در مقابل الدحیل هم به مدیریت بازی می‌پرداخت. دقیقه 23 مصدومیت محمد نادری باعث شد تا استقلالی‌ها دست به یک تغییر اجباری بزنند و هرویه میلیچ به جای او به میدان آمد. دقیقه 24 با خطای علی کریمی که در خط هافبک الدحیل بازی می‌کرد، استقلال صاحب یک ضربه پنالتی شد و شیخ دیاباته آن را تبدیل به گل کرد. پس از آن تیم قطری برای جبران گل خورده تلاش کرد و در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، محمدتقی الجعفری داور سنگاپوری دقیقه 45 پس از برخورد غفوری با مایکل اولونگا یک پنالتی مشکوک به سود تیم قطری اعلام کرد که خود اولونگا آن را وارد دروازه محمد رشید مظاهری کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم مجیدی، ریگی را جایگزین آرش رضاوند کرد ولی باز هم این اولونگا بود که زهر خود را ریخت و دقیقه 59 گل دیگری را به ثمر رساند تا با احتساب هت تریک بازی رفت، پنجمین گل خود به استقلال را زده باشد. اما استقلال که پا پس نمی‌کشید، خیلی زود جبران کرد و دقیقه 61 روی نفوذ خوب غفوری و پاس خوب او، مهدی قایدی با یک ضربه در شش قدم بازی را به تساوی کشاند. پس از آن بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و صحنه خطرناکی به وجود نیامد تا این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان برسد و جنگ این دو غول آسیایی برنده نداشته باشد. با این نتیجه الدحیل 8 امتیازی شد و در صدر ماند و استقلال هم با 7 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در پایان این مسابقه اولونگا به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. در دیگر دیدار این گروه الاهلی عربستان هم 2-1 الشرطه عراق را برد تا با 7 امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد و رقابت در این گروه فشرده‌تر شود.
تراکتور به دنبال برد دوم
این رقابت‌ها امشب با برگزاری دیدارهایی دنبال می‌شود که طی آن و در گروه B، تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه شارجه شهر شارجه امارات به مصاف هم می‌روند. 2 تیمی که در بازی رفت که اولین مسابقه‌شان در مرحله گروهی بود به تساوی پر گل 3-3 رسیدند. در آن دیدار، شاگردان رسول خطیبی با 2 گل از حریف‌شان پیش افتادند ولی ازبک‌ها کامبک کردند و 3 بار دروازه سرخپوشان تبریزی را باز کردند و در ادامه محمد عباس‌زاده با پنالتی که گرفت و به گل تبدیل کرد، بازی را به تساوی کشاند. تراکتوری‌ها پس از 2 تساوی بدون گل برابر شارجه امارات و نیروی هوایی عراق، در بازی قبلی‌شان که دیدار برگشت مقابل نیروی هوایی بود، به برد 1-0 دست پیدا کردند. پاختاکور هم پس از تساوی بدون گل برابر شارجه 4-1 بازنده شد و در بازی برگشت مقابل تیم اماراتی 1-1 شد. با این نتایج، شارجه با 8 امتیاز در صدر است و تراکتور با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد. با این حال، تراکتور امیدوار است به دومین برد خود دست پیدا کند و شرایطش برای صعود هموارتر شود. در دیگر بازی این گروه، نیروی هوایی و شارجه از ساعت 22:30 با هم بازی می‌کنند.
فولاد در پی برد حیاتی
در گروه D و از ساعت 22:30 فولاد ایران و السد قطر در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض با هم دیدار می‌کنند. شاگردان جواد نکونام در بازی رفت‌شان برابر شاگردان ژاوی به تساوی 1-1 رسیدند تا تقابل سرمربیان لالیگایی برنده نداشته باشد. سرخپوشان اهوازی در ادامه مقابل الوحدات اردن به برتری 1-0 رسیدند و برابر النصر عربستان هم به تساوی 1-1 رسیدند ولی در بازی برگشت مقابل النصر 2-0 بازنده شدند. السد هم پس از باخت 3-1 برابر النصر، 3-1 الوحدات را برد و در بازی برگشت هم این تیم را 2-0 شکست داد. حالا النصر با 8 امتیاز صدرنشین است و السد با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد. فولاد هم با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد و این نشان می‌دهد کسب 3 امتیاز برای فولاد و السد حیاتی است و باید دید فولادی‌ها می‌توانند برابر تیم پر مهره و قدرتمند ژاوی به پیروزی برسند یا خیر. در دیگر دیدار همزمان این گروه، النصر و الوحدات با هم مسابقه می‌دهند.
پرسپولیس در پی اولی
در بازی‌های گروه E و از ساعت 19 الوحده امارات و پرسپولیس ایران در ورزشگاه جواهر لعل نهرو گوا هند برابر هم به میدان می‌روند. سرخپوشان پایتخت که با 12 امتیاز صعود خود از این گروه را مسجل کرده‌اند، در اولین بازیشان با تک‌گل سید‌جلال حسینی الوحده را از پیش‌رو برداشتند و پس از آن هم مقابل الریان قطر به پیروزی 3-1 و در برابر گوا هند به برتری 2-1 دست یافتند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی قبلشان هم 4-0 گوا را از پیش‌رو برداشتند تا حالا تنها برای قطعی شدن اولی‌شان به میدان بروند. در مقابل تیم اماراتی پس از تساوی بدون گل مقابل گوا، الریان را 3-2 شکست داد و در بازی برگشت هم الریان را 1-0 شکست داد تا با 7 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و حالا به دنبال صعود است ولی سرخ‌ها که در 4 بازی ابتدایی‌شان به پیروزی رسیده‌اند، امیدوارند در این بازی به پنجمین بردشان دست پیدا کنند. در دیگر بازی این گروه الریان و گوا از ساعت 21:30 بازی می‌کنند. گوا با 2 امتیاز سوم است و الریان هم با یک امتیاز تیم آخر جدول است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان