Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی گفت: هر کسی که وارد معاملات ارزهای دیجیتالی می شود، خودش باید مسیولیت همه چیز را قبول کند.  

به گزارش ایسنا به نقل از کوین دسک، اون سونگ سو- مدیر کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی با اشاره به اینکه هیچ کدام از صرافی های ارزهای دیجیتالی فعال در این کشور تاکنون درخواستی برای اخذ مجوز از این نهاد برای فعالیت در کره اخذ نکرده اند، هشدار داد قانون برخورد با فعالیت های غیرقانونی در حوزه ارزهای دیجیتالی به زودی اجرایی می شود و احتمال تعطیلی این صرافی ها تا ماه سپتامبر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سال گذشته کره جنوبی قوانین مبارزه با پولشویی و گزارش دهی صورت های مالی را به روزرسانی کرد که بخش بزرگ این بروزرسانی مربوط به فعالیت های مالی در حوزه ارزهای دیجیتالی بوده است. دولت کره جنوبی پیشتر در بیانیه ای به کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتالی مهلت داده بود که در بازه زمانی آوریل تا سپتامبر نسبت به اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی ربط اقدام کنند.  

به گفته سو، بیش از ۲۰۰ صرافی ارزهای دیجیتالی در کره جنوبی مشغول فعالیت هستند که امکان تعطیلی همه آن ها وجود دارد. این مقام ارشد کره جنوبی با ابراز نگرانی از امنیت کاربران در حوزه ارزهای دیجیتالی گفت: در شرایط فعلی محافظت از منافع معامله گران کار خیلی دشواری است. آن ها باید بداند که دولت هیچ مسیولیتی در قبال کلاهبرداری از آنان یا جعل تراکنش ها قبول نمی کند. هر کسی که وارد معاملات می شودخودش باید مسیولیت همه چیز را قبول کند.  

علاقه به ارزهای دیجیتالی در کره جنوبی طی ماه های اخیر رشد چشمگیری داشته است تا جایی که فقط حدود ۲.۵ میلیون کاربر در چهار صرافی بزرگ ارزهای دیجیتالی این کشور ثبت نام کرده اند. تخمین زده می شود حدود دو سوم کاربران ارزهای دیجیتالی در کره جنوبی جوانان ۲۰ تا ۳۰ سال باشند.  

در روزهای اخیر تعطیلی دو صرافیارزهای دیجیتالی در ترکیه سر و صدای زیادی به پا کرده است. برخی از گزارش ها همچنین از احتمال ممنوعیت فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتالی در هند خبر می دهند.  

انتهای  پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی کره جنوبی صرافی دیجیتالی ارزهای دیجیتالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته