Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مقداد مشهد در هفته دهم از گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور یکشنبه شب در سالن ورزشی شهید بهشتی پذیرای تیم صدر جدولی پاس تهران بود.

تیم مقداد با رحمان بهلولی نیمه نخست را به سود خود پایان داد اما در نیمه دوم مصطفی فخری نتیجه را برای تیم مهمان به تساوی کشاند و در ادامه این مسابقه حمید قهرمانی گل دوم تیم پاس را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه تیم میزبان اعتراضهای مکرری به تصمیمات داور مسابقه داشت و در نهایت به خاطر اعتراضات به تصمیمات داوری و در ثانیه‌های پایانی زمین مسابقه را ترک کرد.

تیم مقداد هم اینک با مجموع سه امتیاز در رتبه آخر و تیم پاس با ۱۹ امتیاز در رتبه نخست گروه هفت تیمی خود قرار دارند.

تیم پاس تهران در هفته یازدهم مسابقات دسته اول فوتسال روز دهم اردیبهشت ماه با شهرداری ساوه دیدار می‌کند و تیم مقداد مشهد در این روز، استراحت دارد.

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال که از ۳۰ بهمن پارسال آغاز شد در چهار گروه برگزار می‌شود. در گروه یک و ۲ هفت تیم و در گروه سه و چهار، ۶ تیم با هم مسابقه می‌دهند.

برچسب‌ها مشهد فوتسال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فوتسال مشهد فوتسال اخبار کنکور تیم مقداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن