Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت حرفه ای اش با برنا گفت و گو کرد که در ادامه می خوانید.

مهوش صبرکن از فعالیت این اواخر و اینکه مشغول به چه کاری است و اثر جدیدی در دست دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: از بعد سریال «دخترم نرگس» پیشنهادات دیگر را قبول نکرده ام به خاطر اینکه اکثر کار ها مانند 5 تله ای که اخیرا به من پیشنهاد شده در شهرستان است و نمی خواهم در موقعیت کرونایی عازم سفر کاری شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستش ترجیحا صلاح می بینم که در آرامش خانه مطالعه کنم، فیلم و سریال ببینم و ورزش کنم تا هرچه زودتر این بحران ها بگذرد  و تمام شود.

البته در یک فیلم سینمایی به نام «زمهریر» به کارگردانی و نویسندگی علی رویین تن بازی کرده ام که متاسفانه توقیف است. این فیلم داستان دختر یکی از کشته‌شدگان نظامی زمان جنگ ایران و عراق است که بعد از سال‌ها به وصیت پدرش به سراغ فرمانده و هم‌رزم وی می‌رود.

او در این خصوص که کرونا در زندگی حرفه اش چقدر تاثیر مثبت داشته است و چقدر تاثیر منفی بیان کرد: تاثیر مثبت آن این بوده است که در کل جهان تغییراتی را به وجود آورده است که نگرش انسان ها را به زندگی، اطراف، انسان ها، اقوام و خانواده، طبیعت، اقتصاد عوض کرده است البته این شدت و ضعف بستگی به نوع فرهنگ ها، کمبود ها یا کم و کاستی های زندگی است.

کرونا مضراتی هم داشته است که همه انسان ها دچار یک بحران های روحی شدند و افسردگی ها به دلیل دوری ها ، دلتنگی ها، اضطراب و استرس ها به حداکثر رسیده است.

به طور کل ضرر های وارد شده بسیار زیاد تر و خراب کن تر است و دنیا را به نابودی کشانده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر دخترم نرگس مهوش صبرکن علی رویین تن فعالیت حرفه ای زمهریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی در این باره را مشاهده می کنید.

کد خبر 847218 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)