Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رسول حسینی، فرماندار تویسرکان گفت: تا پارسال واحد تولید بستنی همهمه تویسرکان در روستای مبارک آباد با ظرفیت ۳۰۰ تن با اشتغالزایی ۱۸ نفر فعال بود.

او افزود: با مشاوره کارشناسان تصمیم بر این شد که این واحد تولیدی به شهرک صنعتی آریکان تویسرکان منتقل شود تا به صورت صنعتی فعالیت کنند و در حالی که سوله مورد نیاز تامین و خط تولید جدید نیز خریداری شده، اما هنوز مشکل تصفیه پساب کارخانه وسیستم دفع، رفع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: در صورت رفع این مشکل و رعایت ضوابط محیط زیست، ظرفیت تولید این واحد تولیدی به بیش از ۷۰۰ تن خواهد و اشتغال به ۴۰ خواهد رسید.

فرماندار تویسرکان از تامین تسهیلات بلند مدت برای این واحد تولید بستنی و همچنین رفع مشکل تامین برق و تغییر کاربری زمین کارخانه در کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به عقد قرارداد با پیمانکار تامین اجرای طرح تصفیه و نصب آن زیر نظر محیط زیست، به زودی شاهد فعالیت صنعتی بستنی همهمه خواهیم بود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع موانع تولید توسعه کارخانه شهرستان تویسرکان واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد