Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:31:47 GMT

احتمال ورود قابلیت Guacamole به اندروید

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۴۵۴

احتمال ورود قابلیت Guacamole به اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ریپورت دور؛ شرکت گوگل احتمالاً قصد نداشت این ویژگی جدید را که در چند ساعت گذشته در خبر‌ها منتشر شده بود را تا قبل از کنفرانس توسعه دهندگان I/O این شرکت در ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰)، فاش کند، اما به نظر می‌رسد شرایط طبق پیش بینی‌های گوگل پیش نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ایجاد ویژگی های بیشتر در دستیار Google برای سهولت زندگی توقف هشدار بدون دست زدن به گوشی

شرکت گوگل در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربر اجازه می‌دهد هشدار‌ها را متوقف کند و به تماس‌های خود پاسخ دهد. تلفن‌های اندرویدی به سادگی با گفتن کلمه توقف بدون برداشتن گوشی یا حتی گفتن عبارت Hey Google دست از کار کردن می‌کشند. این قابلیت در قالب ویژگی جدید و مرموزی به نام Guacamole در اپلیکیشن گوگل در سیستم عامل اندروید ۱۱ برای عده‌ای از کاربران دیده شده است. گفته شده هنوز امکان فعال سازی این ویژگی وجود ندارد، اما حدس درباره کاربرد این ویژگی کار سختی نیست.

سایت ۹to۵Google ادعا کرده که قابلیت Guacamole به کاربران امکان می‌دهد با گفتن عبارات Stop، Snooze، Answer The Call یا Decline The Call به مدیریت هشدار، تایمر و تماس بروند. گزارش شده پس از فعال کردن این قابلیت در تلفن‌های اندرویدی، هیچ فرقی در عملکرد تلفن ایجاد نشده، به نظر می‌رسد که فعال شدن این قابلیت احتیاج به دسترسی به یکی از وب سایت‌های داخلی گوگل که فقط برای کارمندان این شرکت ارائه داده شده، دارد. کارشناسان فناوری می‌گویند با این فکر که اشتباه تایپی رخ داده، نقطه‌ای به آدرس اضافه کردند تا وارد g.co/assistant-guacamole بشوند، اما باز هم نتوانستند این قابلیت را فعال کنند.

اگر این قابلیت برای به نظر شما آشناست، به این دلیل است که شرکت گوگل مدتی پیش‌تر در مراسم Google I/O ۲۰۱۹ بخشی از قابلیت‌های Guacamole را در اسپیکر هوشمند گوگل هوم و صفحه نمایش هوشمند نست هاب، رونمایی کرده بود.

گفتنی است که گوگل با انتشار بیانیه‌ای برای یکی از سایت‌های تخصصی فناوری در این باره گفت: "ما به‌طور مداوم راه‌های جدیدی برای بهبود تجربه‌ی گوگل اسیستنت آزمایش می‌کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ جزئیات اضافه‌ای ارائه بدهیم. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوگل شرکت گوگل قابلیت جدید گوگل گوگل کروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود