Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@11:56:24 GMT

الدحیل و پرسپولیس شوت‌زن‌ترین تیم‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۵۴۴

الدحیل و پرسپولیس شوت‌زن‌ترین تیم‌های آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید تا در پایان ۴ بازی، پرسپولیس از ایران تنها تیمی باشد که در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده است.

تا پایان بازی چهارم این رقابت‌ها، الدحیل قطر که در صدر جدول گروه سوم مسابقات قرار گرفته با مجموع ۶۶ ضربه به سمت چارچوب، شوت‌زن‌ترین تیم مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان الدحیل به طور متوسط در هر بازی ۱۶/۵ بار شوت زنی را تکرار کرده‌اند. بعد از الدحیل، پرسپولیس با مجموع ۶۱ و السد با مجموع ۶۰ شوت، دیگر تیم‌های شوت‌زن در این رقابت‌ها هستند.

پرسپولیس با ۳۰ شوت در چارچوب و متوسط ۷/۵ شوت در چارچوب در هر بازی، دقیق‌ترین تیم شوت زن این مسابقات است و پس از این تیم، الهلال با ۲۵ و الدحیل با ۲۳ شوت در چارچوب دیگر تیم‌های دقیق در شوت زنی هستند.

بازیکنان تیم استقلال در مجموع ۴ بازی خود ۴۸ بار اقدام به شوت زنی کرده‌اند که ۲۲ شوت آنها در چارچوب بوده و ۱۳ بار این ضربات تبدیل به گل شده است. استقلال با نرخ ۲۷ درصد تبدیل شوت به گل، بیشترین نرخ گلزنی نسبت به ضرباتی که به سمت دروازه زده است را دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شوت زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم

تیم‌های فوتبال النصر و الخلیج در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

تک گل این دیدار را آیمریک لاپورت در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند تا سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کنند.

خلاصه بازی النصر و الخلیج کد خبر 748576

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد