Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@06:42:18 GMT

هیچ مورد کرونای هندی در هرمزگان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۶۸۰

هیچ مورد کرونای هندی در هرمزگان گزارش نشده است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمود حسین پور یکشنبه شب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا مواردی از کرونای هندی در استان مشاهده شده است؟، بیان داشت: قدرت سرایت گونه کرونای هندی چندین برابر از کرونای چینی بیشتر است و تشخیص آن با آزمایش‌های مکرر و به سختی است. علائم این بیماری هم مانند کرونای چینی، تب، لرز، دل درد و دل پیچه و علائم تنفسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: استفاده از ماسک در همه مکان‌ها و در مکان‌های سر بسته استفاده از دو ماسک، پرهیز از تجمع و مهمانی‌ها از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از کرونای هندی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و در جامعه پرخطر قرار دارند بیشتر از قبل توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حسین پور گفت: نگران مرزهای شرقی استان و مرزهای آبی هستیم و اداره بنادر و شیلات باید از به کار گیری صیادان هندی که تردد به کشورشان دارند خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز دوازدهم رمضان کرونای هندی هرمزگان ویروس کرونا ویروس هندی کرونای هندی گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز دوازدهم رمضان کرونای هندی کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل