Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونی هاپکینز بازیگر فیلم سینمایی «پدر» امروز اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خانه برد. 

هاپکینز در سال ۱۹۹۲ برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و پنج بار دیگر هم نامزد این جایزه شده‌ است. علاوه بر این، هاپکینز جوایز بسیار دیگری از جمله سه جایزه بفتا، دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل را برده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر در سال ۱۹۹۳ لقب شوالیه را از الیزابت دوم برای خدمات ارزنده اش در عرصه هنر و در ۲۰۰۳ نیز ستاره اش را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۸ جایزه افتخار بفتا را برای دستاورد طولانی مدت دریافت کرد.

در سال ۱۹۶۸ هاپکینز با بازی در فیلم شیر در زمستان که برندهٔ سه جایزهٔ اسکار هم شد، مشهور شد. برخی همچون ریچارد اتنبرا که پنج فیلم هاپکینز را کارگردانی کرده‌است، او را «بزرگترین بازیگر نسل خود» دانسته‌اند. وی از مهمترین و پول سازترین بازیگران تمام ادوار است که همواره بازیگری قدرتمند او مورد توجه و تحسین بسیار منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکار 2021 برنده اسکار جایزه اسکار آنتونی هاپکینز بهترین بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران