Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:13:01 GMT

گواردیولا: کسب جام در تیم های بزرگ راحت تر است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۹۲۱۷

گواردیولا: کسب جام در تیم های بزرگ راحت تر است

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته فینال این جام میان منچسترسیتی و تاتنهام در ومبلی انجام شد. منچستری ها موفق شدند با گل دقیقه 82 لاپورت یک بر صفر برنده بازی شوند.

پپ گواردیولا بعد از موفقیت تیمش گفت:بسیار خوشحال هستیم که برای چهارمین مرتبه پیاپی برنده این جام می شویم.

وی افزود:ما موقعیت های بسیاری را خلق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف مان این بود که هر چه سریع تر به دروازه تاتنهام برسیم. البته تاتنهام خوب حمله سریع را تدارک می دید. اما در مجموع بازی خوبی کردیم.

گواردیولا ادامه داد:این سی امین جام قهرمانی من در دوران مربیگری ام به حساب می آید که فوق العاده زیباست. من در باشگاهی بزرگ کارمی کنم. کسب جام در چنین باشگاهی راحت تر است.

پپ که از سال 2016 در منچسترسیتی تاکنون کار می کند، در مدت 5 سال حضورش نزد آبی های آسمانی 9 جام قهرمانی گرفته و در کل دوران مربیگری اش در تیم های منچسترسیتی، بایرن مونیخ  و بارسلونا صاحب 30 عنوان قهرمانی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند

علی عسگری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: این دیدار مهمترین بازی فصل پرسپولیس است و امیدوارم بازیکنان بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند و بتوانند سختی‌ها و ناملایماتی که در این فصل کشیدند، ثمره اش را ببینند. شرایط در نیم فصل اول در زمان سرمربیگری گل محمدی علیه پرسپولیس بود، اما اکنون وقتش هست که با یک برد شرایطشان را بهتر کنند. اگر سرخپوشان بتوانند از این بازی برنده بیرون بیایند در آن صورت می‌توانند قهرمانی خود را قطعی کنند.

تیم سپاهان باعث شده که سطح لیگ بالا بیاید 

او  درباره اینکه وضعیت تیم سپاهان را چطور می‌بیند، گفت: در این چند سال اخیر شرایط تیم سپاهان از لحاظ مالی خوب بوده است. خیلی خوشحالم که تیم‌هایی به این شکل در ایران هستند که باعث می‌شوند سطح لیگ ناخودآگاه بالا برود، چون وقتی تیمی می‌آید هزینه می‌کند و از لحاظ مدیریتی شرایط مناسبی دارد و مبلغ قرارداد بالایی می‌دهد و به موقع هم مطالبات را پرداخت می‌کند این  مسائل به نفع فوتبال کشورمان است. امیدوارم که سپاهان به جز این بازی شرایط خوبی داشته باشد و این موضوع باعث می‌شود که اتفاقات خوبی در سطح لیگ ما رخ بدهد.

بیرانوند در صورت عدم آمادگی برابر سپاهان بازی نکند 

علی عسگری درباره اینکه به احتمال زیاد علیرض بیرانوند در این بازی حضور نخواهد داشت و امیر رضا رفیعی گلر جوان درون دروازه سرخپوشان قرار می‌گیرد، بیان کرد: به نظرم رفیعی خوب کار کرده است. در بازی با آلومینیوم  یک مقدار به این گلر خرده گرفتند، اما به نظرم شرایط خوبی دارد. معتقدم اگر بیرانوند صددرصد آماده نیست بهتر است بازی نکند، چون دستش مصدوم است و نمی‌شود با این آسیب دیدگی با ناملایمت برخورد کرد. اگر پزشکش صلاح نمی‌داند که علیرضا بازی کند درست است بازی با سپاهان حساس است، اما رفیعی هم می‌تواند به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کند.

حواشی در کنار تیم های بزرگ پرسپولیس و سپاهان همیشه وجود دارد 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی‌های این ۲ تیم حساس و حاشیه ساز است،  گفت: به هر حال شیرینی فوتبال به همین حواشی اش است. ۲ تیمی که همیشه مدعی قهرمانی بودند ناخودآگاه شرایطشان هم به بیرون از زمین مسابقه هم کشیده می‌شود. تیم‌های سپاهان و پرسپولیس بزرگ هستند و حواشی هم در کنار این تیم‌ها وجود دارد.

او درباره اینکه تقابل بازیکنان سابق این ۲ تیم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم این هم جزو جذابیت‌ها هست. من فکر می‌کنم بازیکنانی که در سپاهان بازی می‌کنند اگر شرایطش مساعد بود دوست داشتند اکنون هم در پرسپولیس بازی کنند، اما آرامش در سرخپوشان کمتر از تیم‌های شهرستانی هست. سپاهان هواداران خاص خود را دارد و فشار‌هایی هم به این تیم وارد می‌شود، اما پرسپولیس به خاطر اینکه در کل ایران هوادار دارد به خاطر همین شرایطش سخت‌تر است.  امیدوارم بازیکنانی که سابقه بازی در هر ۲ تیم دارند بتوانند بهترین خدمت را  به تیم خود کنند، چون اصول حرفه‌ای همین است که در جایی که فعالیت می‌کنید باید همه وجودتان  را بگذارید تا پول دریافتی تان حلال باشد.

انگیزه برگ برنده بازی پرسپولیس و سپاهان است 

علی عسگری درباره اینکه برگ برنده این بازی را چه چیزی می‌داند، گفت: به نظرم انگیزه برگ برنده این بازی است. هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی بتواند بر روی بازیکنانش بهتر کار کند قطعا به موفقیت می‌رسد. البته  هر ۲ تیم از لحاظ فنی قوی هستند و نمی‌توانید از روی کاغذ یکی از این تیم‌ها را برنده بدانید. امیدوارم اوسمار، پیروانی و حسینی بتوانند این شرایط را به وجود آورند تا روحیه بازیکنان بالا بیاید.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کنید، گفت: خیلی مهم است اگر هواداران بتوانند جو ورزشگاه را به نفع سرخپوشان  تغییر بدهند و این خیلی مهم است که هواداران بتوانند بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی بالا بیاورند به وجود آورند و

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند