Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت با بیان اینکه گروه جهادی کانون قرآن و عترت منصورآباد در زمینه ساخت منزل مددجویی در قالب طرح مسکن محرومین بوده است، گفت: اردوی جهادی ساخت منزل برای فرد تحت پوشش کمیته امداد برپا شده است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان با اشاره به اهمیت کار جهادی، گفت: در دین اسلام سفارش زیادی مبنی بر کمک‌کردن به مستضعفین و محرومان در جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: جهادگران کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) روستای منصورآباد در این روزهای کرونایی که بیشتر افراد در خانه‌های خود هستند، بیکار ننشسته و در حال ساخت خانه برای محرومان هستند.

 

وی با بیان اینکه کار گروه جهادی در زمینه ساخت منزل مددجویی در قالب طرح مسکن محرومین بوده است، افزود: اردوی جهادی به همت بچه‌های مسجد امام خمینی(ره) و پایگاه امام محمدباقر(ع) تشکیل و ساخت منزل برای فرد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای منصورآباد جویم انجام شده است.

 

اخوت تأکید کرد: تلاش برای محرومیت‌زدایی در سایه ایثار و روحیه جهادی میسر است و این روحیه و ایثار ثمره‌ای از ثمرات تمام‌ناشدنی فرهنگ دفاع مقدس به شمار می‌آید.

 

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های ما انتقال تفکرات سازنده و فرهنگ «ما می‌توانیم» به نسل جوان است، تصریح کرد: ساخت خانه‌های محروم در چنین مناطق دورافتاده‌ای نشان می‌دهد که با تلاش و کار جهادی می‌توان هر ناممکنی را ممکن کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس خاطر نشان کرد: کمک‌های مؤمنانه مردم و تلاش جهادگران برای یاری رساندن به نیازمندان همچنان ادامه دارد و ما قصد داریم در این مسیر هر آنچه که در توان داریم را در اختیار و خدمت محرومان بگذاریم.

پایان پیام/715

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مسکن محرومین کانون های مساجد جنوب فارس اردوی جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساخت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد