Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@22:07:41 GMT

فیلم| عقب نشینی صهیونیست‌ها از اطراف مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۹۵۲۴

فیلم| عقب نشینی صهیونیست‌ها از اطراف مسجدالاقصی

‍‍‍‍‍‍

رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطینی ها، ناچار به عقب نشینی و جمع آوری موانع آهنی در مرکز قدس اشغالی شد. خبرگزاری میزان – شهرک‌های صهیونیست نشین «شاعر هنیغف»، «اشکلون» و «سدیروت» دیشب هدف راکت‌های شلیک شده از سمت نوار غزه قرار گرفتند.   شلیک این راکت ها سبب به صدا درآمدن آژیر هشدار شد.     در عین حال، رژیم صهیونیستی ناچار به عقب نشینی و برداشتن موانع آهنی و ایست‌های بازرسی خود در «باب العامود» در مرکز قدس اشغالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تصمیم توسط رییس پلیس «قدس اشغالی» پس از مشاوره با مقام‌های صهیونیست اتخاذ شد که به اعتراف مقام‌های صهیونیست نوعی شکست و تسلیم تلقی می‌شود. قرار دادن این موانع سبب بروز تنش‌ها و درگیری روز‌های اخیر در «قدس اشغالی» شده بود.   به گزارش منابع عبری، رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی نشین اقدام به بستن کامل منطقه ماهیگیری نوار غزه کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر از کاهش منطقه ماهیگیری برای ساکنان نوار غزه از روز دوشنبه خبر داده بود.   رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین موفق به رهگیری موشک‌های شلیک شده به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شد.     نظامیان صهیونیست همچنین در ادامه درگیری‌ها با فلسطینیان در منطقه «باب العامود»، چند جوان فلسطینی را دستگیر کردند. ۲ نفر از دستگیر شدگان، دختران جوانی هستند که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: تظاهرات سراسری فلسطینی‌ها در حمایت از قدس اشغالی شنیده شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین نظامیان صهیونیست همچنین به تظاهرکنندگان در «خان یونس» یورش بردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   «اسماعین هنیه»، رییس دفتر سیاسی حماس، در هشداری به رژیم صهیونیستی اعلام کرد «در صورت ادامه تجاوز صهیونیست‌ها به قدس اشغالی، رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید و غزه با مقاومت و موشک هایش از خود محافظت می‌کند.   امارات با انتشار بیانیه‌ای ضمن ادعای نگرانی از وقایع اخیر در «قدس اشغالی»، خواستار خویشتنداری طرفین شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: رژیم صهیونیستی نوار غزه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نوار غزه شهرک های صهیونیست رژیم صهیونیستی قدس اشغالی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های عبری زبان ساعتی قبل گزارش دادند که معترضان صهیونیست موسوم به حریدیم (یهودیان تندور) مسیر ورودی منطقه بنی براک را در اعتراض به قانون ملحق شدن به ارتش بسته اند.

بر اساس این گزارش، عناصر پلیس رژیم صهیونیستی نیز اقدام به متفرق کردن معترضان صهیونیست با استفاده از خشونت کرده است. این اعتراضات در مسیر شماره چهار نزدیک تل آویو انجام شده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند: پلیس دست کم چهار معترض را در این منطقه بازداشت کرده است.

پیش از این «یائیر لاپید» رییس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود که عناصر موسوم به حریدیم (یهودیان تندرو) در سن خدمت باید به ارتش ملحق شوند.

وی افزود: ارتش اسراییل در حال حاضر به این مساله نیاز دارد.

این در حالی است که «اسحاق یوسف» خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی در سخنانی تهدید آمیز تاکید کرده بود: اگر کابینه اسراییل ما را مجبور کند که به ارتش بپیوندیم همگی این منطقه را ترک خواهیم کرد.

پیش از این «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که لایحه قانون نظامی که احزاب موسوم به حریدیم به دنبال تصویب آن هستند باعث وقوع درگیری‌های خطرناک در اراضی اشغالی خواهد شد.

کد خبر 6095287

دیگر خبرها

  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری