Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:29:05 GMT

راه اندازی دوباره اسکله نفتی نوشهر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۹۵۷۳

راه اندازی دوباره اسکله نفتی نوشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تورج امانی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران در حاشیه بازدید از اسکله نفتی بندر نوشهر، گفت: هدف از این بازدید امکان‌سنجی و بهره‌برداری دوباره از اسکله نفتی دُلفین بندر نوشهر بوده که پس از چند سال وقفه دوباره از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک غرب مازندران و از آنجایی که خط لوله‌ای به طول ۱۰ کیلومتر از اسکله بندر نوشهر تا انبار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران در چالوس متصل می‌باشد، این آغاز به‌کار دوباره نوید روز‌های خوشی را در منطقه می‌دهد.

امانی با اعلام اینکه اسکله نفتی بندر نوشهر از سال ۹۳ تا کنون راکد بوده است، گفت: با توجه به زیرساخت موجود در این اسکله، زمینه ایجاد امکان سواپ نفتی و واردات و صادرات با از سرگیری فعالیت‌ها مهیا خواهد شده که این امر به‌نوبه خود علاوه بر گردش اقتصادی منطقه، افزایش پایداری شرکت نفت در ارتقای سوخت‌رسانی مطلوب را نیز در بر خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران روند چشمگیر فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌های مختلف در بندر نوشهر را قابل تقدیر دانست و گفت: با توجه به مدیریت منابع صورت گرفته این بندر به‌سمت پیشرفت و رونق در حال حرکت است که البته توسعه بیشتر بندر در گرو همکاری و تعامل هر چه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اداری منطقه با این اداره‌کل می‌باشد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پخش فرآورده های نفتی بندر نوشهر اسکله نفتی غرب مازندران بندر نوشهر اسکله نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی اظهار کرد: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها، ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر (معادل ۵۲۷ میلیارد تومان) فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافت، تصریح کرد: این مقدار ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی، سهمی بسزا در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده حدود ۱۸ میلیون لیتر (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی گفت: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان