Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:23:53 GMT

حادثه مرگبار در تصادف نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۹۸۸۰

حادثه مرگبار در تصادف نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک

نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2016 ریو ممکن است با حکم پنج سال زندان مواجه شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مقامات کشور ارمنستان پس از مرگ یک مرد در حادثه تصادف رانندگی، علیه سیمون مارتیروسیان یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک 2020 توکیو پرونده جنایی تشکیل دادند.

مارتیروسیان که یکی از بزرگترین قهرمانان ورزشی کشور محسوب می‌شود، دو شب قبل در ایروان با اتومبیل مرسدس بنز خود با یک عابر پیاده 27 ساله برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این حادثه دو روز بعد از بازگشت این وزنه‌بردار دسته 109- کیلوگرم از رقابت‌های قهرمانی اروپا در مسکو رخ داد و منجر به مرگ عابر پیاده قبل از رسیدن به بیمارستان شد.

مارتیروسیان در منطقه‌ای که عبور عابر پیاده مجاز نبود، تصادف کرد و خودش نیز با آمبولانس تماس گرفت و به انتقال مصدوم کمک کرد، اما آن فرد قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت.

 

پلیس ضمن صدور دستور بازداشت مارتیروسیان، اعلام کرد که یک پرونده جنایی نیز برای او در بخش تحقیقات جرایم راهنمایی و رانندگی تشکیل شده است.

در گزارش مربوط به این تصادف آمده که هیچ اثری از الکل یا مواد مخدر در خون مارتیروسیان دیده نشده است. همچنین در قوانین آمده است هر کسی که به دلیل سهل‌انگاری یا رانندگی خطرناک موجب مرگ فرد دیگری شده باشد، در صورت مجرم شناخته شدن می‌تواند به 5 سال زندان محکوم شود.

 

مارتیروسیان 24 ساله در المپیک 2016 ریو به مدال نقره دست یافت و در سال‌های 2018 و 2019 نیز دو بار قهرمان جهان شد. وی که سابقه دو بار قهرمانی اروپا در سال‌های 2017 و 2019 را دارد، در جریان رقابت‌های قهرمانی اروپا 2021 در روسیه موفق به کسب مدال طلای یک‌ضرب شد، اما در دوضرب سه بار در مهار وزنه 227 کیلوگرمی ناکام ماند و هیچ رکوردی هم در مجموع برایش ثبت نشد.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

کد خبر 6092164

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت