Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:15:51 GMT

۳۰ باب مسکن طی ۲ سال در بوکان به نیازمندان واگذار شده است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۰۰۹۳

۳۰ باب مسکن طی ۲ سال در بوکان به نیازمندان واگذار شده است

سرهنگ قاسم کرم‌زاده روز دوشنبه در آیین افتتاح ۲ طرح عمرانی و خدماتی سپاه در مناطق روستایی بوکان اظهار داشت: این منازل مسکونی در راستای طرح ساخت منازل مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی توسط بسیج سازندگی سپاه بوکان، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و قرارگاه سازندگی حمزه سیدالشهدا (ع) ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای احداث این واحدها بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جانشین فرمانده سپاه بوکان اضافه کرد: سپاه در تلاش‌ است علاوه بر تامین امنیت، نگاهی هم به توسعه فعالیت‌های اجتماعی محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم داشته باشد.

وی گفت: طرح های امروز نیز که شامل یک واحد مسکن مددجویی بهزیستی در روستایی " داشبند" از توابع بخش سیمینه و طرح پروژه آبرسانی به مناطق حاشیه روستایی "شیخلر" از توابع بخش مرکزی بوکان است به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به بهره برداری رسید.

سرهنگ کرم‌زاده ادامه داد: مسکن مددجویی در زمینی به مساحت ۵۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده و در اختیار  یک بانوی تحت حمایت اداره بهزیستی این شهرستان قرار گرفت.

وی در خصوص طرح پروژه آبرسانی و لوله گذاری آب شرب روستایی روستای شیخلر افزود: برای اجرای این طرح نیز بیش از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات این طرح توسط قرارگاه حمزه سیدالشهداء هزینه و مابقی توسط دهیاری پرداخت شده است.

جانشین فرمانده سپاه بوکان گفت: برای اجرای این طرح ۶۰۰ متر لوله گذاری انجام شده و ۱۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۲۰ نفر از خدمات این طرح بهره مند شده اند.

در شهرستان ۲۵۰ هزار نفری بوکان ، ۱۲ هزار خانوار تحت پوشش حمایت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی قرار دارند. 

برچسب‌ها آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت بوکان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت بوکان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند