Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیمن جوانمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: از ابتدای آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرهای عمومی تاکنون پروسه تبدیل دو هزار و ۶۳۰ دستگاه خودرو در استان کردستان انجام شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در استان افزود: هم‌اکنون سه مرکز در شهرسنندج و دو مرکز نیز در شهرهای قروه و بیجار نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس امور جایگاههای سی ان جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: دو مرکز دیگر  نیز در شهرستان‌های دیواندره و کامیاران با توجه به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح در استان فعال شده است.

وی اظهار کرد: ثبت نام ۹۵۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

جوانمیری با اشاره به اینکه اولویت تبدیل با کسانی است که زودتر در این سامانه ثبت نام می نمایند، اضافه کرد: با توجه به تدوام اجرای طرح صاحبان خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی در سامانه https://Gcr.niopdc.ir ثبت نام نمایند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان شرکت فرآورده های نفتی منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان