Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، ۴۶ درصد از پاسخ‌دهندگان جمهوری‌خواه در نظرسنجی سی‌بی‌اس و یوگاو گفتند که هیئت منصفه  دادگاه درک شووین، افسر پلیس مسئول قتل جورج فلوید، حکم اشتباهی را صادر کرد و این در حالی است که تنها ۱۰ درصد از دموکرات‌ها چنین نظری دارند.

بر اساس این نظرسنجی، ۷۵ درصد از کل شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی می‌گویند حکم هیئت منصفه درست است و ۲۵ درصد این حکم را نادرست می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌بی‌اس یادآوری کرد ۲۵ درصدی که حکم هیئت منصفه را علیه شووین نادرست می‌دانند، می‌گویند آن‌ها قویا با ایده‌های جنبش جان سیاه‌پوستان اهمیت دارد، مخالفند.

طبق تصمیم هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به قتل جورج فلوید، شووین در ارتباط با قتل درجه ۳ محکوم شد. بر این اساس، او با بیش از ۴۰ سال حبس مواجه خواهد بود.

این پرونده تا حد زیادی یک همه‌پرسی درباره خشونت پلیس و نژادپرستی نظام‌مند در نیروی انتظامی آمریکا تلقی شد. محکوم شدن چاوین، یک پیروزی مهم برای جنبش عدالت اجتماعی در آمریکاست و نمایندگان دموکرات امیدوارند محکومیت او، تلاش‌ها را برای تصویب اصلاحات جامع پلیس به جریان بیندازد.

۶۰ درصد از آمریکایی‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی می‌گویند عملکرد بایدن را در خصوص قتل فلوید و محکومیت چاوین تایید می‌کنند.

بایدن در روز محکومیت شوون گفت: «ما نمی‌توانیم این لحظه را رها یا فکر کنیم کارمان انجام شد. ما باید بشنویم «من نمی‌توانم نفس بکشم. من نمی‌توانم نفس بکشم» این‌ها حرف‌های آخر فلوید بودند. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این کلمات با او بمیرند.»

دو هزار و ۵۲۷ نفر در این نظرسنجی که از ۲۱ تا ۲۴ آوریل برگزار شد، شرکت کردند و درصد خطای آن ۲.۳ اعلام شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نژادپرستی در آمریکا جورج فلوید اخبار آمریکا هیئت منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند

براساس نتایج یک نظر سنجی جدید، ۶۳ درصد از اسرائیلی‌ها خواستار استعفاهای بیشتری در صفوف فرماندهان ارشد نظامی رژیم خود هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو اعلام کرد براساس نتایج آخرین نظر سنجی که آن را روز جمعه دیروز انجام داده 63 درصد از اسرائیلی‌ها معتقدند فرماندهان دیگری علاوه بر فرمانده ارتش باید از مقامات عالی خود در ارتش و سازمان‌های امنیتی اسرائیل استعفا داده و مسئولیت این شکست‌ها را بپذیرند.

در این نظر سنجی همچنین بنی گانتس رهبر حزب بلوک دولت که به کابینه جنگ نتانیاهو پیوسته نیز سیر قهقرایی کاهش محبوبیت را طی کرده و 2 کرسی نسبت به نظر سنجی قبلی از دست داده تا از 31 کرسی به 29 کرسی تنزل پیدا کند.

نتایج نظر سنجی معاریو همچنین مشخص کرد، فقط 39 درصد صهیونیست‌ها پیش بینی می‌کنند که تدابیر مهمی در آینده نزدیک برای بازگشت ساکنان شمال اتخاذ خواهد شد در حالی 36 درصد تاکید کردند این احتمال در کوتاه مدت وجود نداشته و 25 درصد هم گفتند نمی‌دانند چه زمانی این شهرک نشینان به خانه‌های خود باز می‌گردند.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلرسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زدبالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کرددومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏