Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:28:24 GMT

ورود نیروهای ویژه از صنعاء برای جنگ شهری در مأرب یمن

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۰۸۷۰

ورود نیروهای ویژه از صنعاء برای جنگ شهری در مأرب یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع نظامی در استان مأرب (مرکز یمن) گفتند که پس از آزادسازی عمده مناطق اطراف شهر مأرب، نیروهای ویژه جنگ شهری از صنعاء وارد منطقه شده‌اند.

یک منبع مطلع به وبگاه الخبر الیمنی گفت: «اعضای گردانی که صنعاء اعزام کرده است بسیار مجهز هستند و به خوبی برای جنگ شهری و جنگ در خیابان‌ها آموزش دیده‌اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام نیروهای ویژه جنگ شهری پس از آن صورت گرفته است که شبه نظامیان دولت هادی و ائتلاف سعودی بسیاری از مناطق اطراف شهر مأرب را را دست داده‌اند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که نیروهای دولت صنعاء منطقه «الکساره» را به طور کامل در اختیار گرفته و درگیری‌ها به منطقه «المیل» در شش کیلومتری شهر کشیده است.

همزمان «سمیر النمری» خبرنگار شبکه الجزیره نیز در گزارشی، تسلط نیروهای ارتش و انصارالله یمن به شهر مأرب را حتمی دانست و گفت که هرکسی غیر از این را بگوید دروغ گفته است.

او که در برنامه زنده خبری گزارش می‌کرد، گفت که منصورهادی و معاونش و نخست‌وزیر دغدغه‌ای جز فروش نفت و تقسیم درآمد حاصل شده را ندارند و در هتل‌های ریاض نشسته و هر از گاهی پیام تسلیت برای کشته شدن یکی از فرماندهان خود در مأرب ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای ویژه جنگ یمن عملیات مأرب ائتلاف سعودی جنگ شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق شمال، جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است