Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@17:59:19 GMT

شکنجه و قتل پسر ۶ ساله به دست ناپدری معتاد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۱۰۱۰

شکنجه و قتل پسر ۶ ساله به دست ناپدری معتاد

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، اواخر بهمن سال گذشته مأموران پلیس آگاهی البرز از کشف جسد پتوپیچ پسری کوچک در یکی از خیابان‌های سهرابیه مهرشهر کرج باخبر شدند. بلافاصله تیمی از کارآگاهان جنایی در اداره مبارزه با جرایم جنایی تشکیل شد و در نخستین گام پیکر بی‌جان پسربچه با دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش پزشکی قانونی نشان می‌داد روی بدن کودک آثار سوختگی با سیگار و ضرب و جرح وجود دارد و به احتمال زیاد وی بر اثر شکنجه به قتل رسیده است.

کارآگاهان برای کشف معمای قتل پسربچه به‌دنبال شناسایی هویت وی رفتند و به همین منظور تصویر صورت این کودک در رسانه‌ها منتشر شد تا اگر کسی وی یا خانواده‌اش را می‌شناسد به پلیس اطلاع دهد.

در حالی که حدود سه ماه از این ماجرا گذشته بود سرانجام پلیس توانست با استفاده از اطلاعات مردمی خانواده کودک را پیدا کند.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد که مادر کودک پس از جدایی از همسر اولش با فرد دیگری ازدواج کرده است. وقتی مادر رسول - ۶ ساله - به اداره پلیس رفت مدعی شد پسرش گم شده است. اما در ادامه با توجه به اظهارات عجیب وی، همسرش نیز تحت بازجویی قرار گرفت که خیلی زود لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد.

متهم ۳۷ ساله در اعترافاتش گفت: من از همسر قبلی خود یک دختر داشتم وقتی با مادر رسول ازدواج کردم دختر من و پسر همسرم هم با ما زندگی می‌کردند. روز حادثه من برای دخترم یک گوشی تلفن خریده بودم، اما رسول سر این موضوع با دخترم درگیر شده بود و دعوا کردند البته بیشتر اوقات با هم دعوا می‌کردند، اما آن روز من خیلی عصبانی شدم و رسول را کتک زدم می‌خواستم تنبیه شود به همین خاطر با سیگاری که دستم بود او را سوزاندم، اما ناگهان از هوش رفت و بعد هم متوجه شدم نفس نمی‌کشد برای اینکه همسرم نفهمد به بهانه بیرون رفتن بچه را داخل پتو گذاشتم و از خانه بیرون رفتم و سپس جسدش را در یکی از خیابان‌ها رها کردم.

مادر رسول که تازه از ماجرای قتل پسرش باخبر شده بود در حالی که گریه می‌کرد گفت: من از همسر سابقم به خاطر اینکه به زندان افتاد جدا شدم و مدتی بعد هم با این همسرم ازدواج کردم، اما بعد ازمدتی فهمیدم که او هم به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد. من در این مدت نمی‌دانستم که او پسرم را کشته است او می‌گفت رسول گم شده است من مدت‌ها به‌دنبال پسرم گشتم، اما او را پیدا نکردم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات مرد جنایتکار، وی با قرار بازداشت برای تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار دارد.

تحقیقات بیشتر پلیس درخصوص زوایای مختلف این پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز دوازدهم رمضان کرونای هندی قتل ناپدری قاتل اعتیاد گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز دوازدهم رمضان کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر مفقودی یک زن ۳۶ ساله در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل از جانب شخصی تهدید به قتل شده است و همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که ممکن است فرد گم شده به قتل رسیده باشد و طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

ترکیان ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی خود، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 749795

دیگر خبرها

  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد