Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با اشاره به قاطعیت نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا گفت: مردم عزیز بدانند مرزبانان و جان بر کفان نیروی انتظامی مجاهدانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند.

سردار اشتری درحاشیه بازدید از مرزهای آبی استان بوشهر اظهار داشت: بحمدالله مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان های مرزی اختصاص داده شد.  

وی گفت: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی در راستای برقراری امنیت و دفاع از ارزش های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشورمان آماده جانفشانی هستند.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال 1400با‌ شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها  از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرزهای کشور است که همکاران ما با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

وی گفت: به لطف پروردگار، مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی،اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل برقراری امنیت مرزها را دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: دعای خیر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و مردم عزیز کشورمان بدرقه راه حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی و مرزبانی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده ناجا مرزبانی امنیت مبارزه با قاچاق کالا تجهیزات اپتیکی مرزهای آبی و خشکی مرزبانان مرز دفاع از سرحدات نیروی انتظامی فرمانده ناجا ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان