Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به وزارتخانه‌های ارشاد و بهداشت، ناجا، صدا و سیما، حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، خواستار پیگیری اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص شب‌های قدر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست در نامه‌ای به وزارت ارشاد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ناجا، صدا و سیما، حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مصوبات «شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، اشاره و بر اجرایی شدن بند ۱ مصوبات ابلاغی در خصوص مراسم احیای شب‌های قدر تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بند ۱ مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است: در خصوص مراسم احیا شب‌های قدر و نماز روز عید فطر، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیا و نماز عید فطر صرفاً در فضای باز با جمعیت محدود برگزار شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ می‌نماید.

همچنین در شهرهای با وضعیت زرد و آبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند اقدام گردد. مدت زمان برگزاری مراسم شب‌های قدر حداکثر ٢ ساعت بوده و لازم است دستگاه‌های مربوطه این امر را به صورت جدی نظارت نمایند و به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه (از ساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.

کد خبر 489413

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صدا و سیما ناجا شب قدر مراسم شب قدر عید سعید فطر ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شب های قدر ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک