Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:45:22 GMT

بخش «پرسش و پاسخ» از جستجوی گوگل حذف می شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۱۲۲۰

بخش «پرسش و پاسخ» از جستجوی گوگل حذف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اندروید پلیس، هنگامیکه کاربران سوالی در موتور جستجوی گوگل تایپ می‌کنند، گاهی اوقات سوالاتی کامل در جستجویشان نمایش داده می‌شود که کاربران قبلی آنها را پرسیده اند و پاسخ دریافت کرده‌اند.

اکنون به نظر می‌رسد این سوالات دیگر در گوگل نمایش داده نمی‌شوند. طبق آپدیتی در صفحه پشتیبانی گوگل «بخش پرسش و پاسخ در گوگل» از تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ میلادی (۲ تیرماه سال جاری) از جستجو حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اقدام تأثیر چندانی بر کاربران گوگل ندارد. در واقع با توجه به مکان زندگی فرد و جمله بندی سوالات او در گوگل، ممکن است هیچ گاه این بخش برای وی نمایش داده نشده باشد.

براساس گزارش‌ها نظر می‌رسد این ویژگی در اصل طی دو سال اخیر برای کاربران هندی قابل مشاهده بوده است.

بخش پرسش و پاسخ گوگل با پاسخ‌های خودکاری که گوگل براساس اطلاعات ذخیره شده جستجو نشان می‌دهد، یکسان نیست. همچنین این ویژگی با بخش پرسش و پاسخی که با موقعیت مکانی خاصی در نقشه مرتبط است نیز بی ارتباط است.

البته گوگل به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی که ارائه کرده‌اند را از طریق Google Takeout ذخیره کنند.

کد خبر 5197923 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل کاربران اینترنت هندوستان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری نانو ایرانسل واکسن کرونا انگلیس فناوری فضایی شبکه ملی اطلاعات زیست فناوری امنیت سایبری ویروس کرونا ناسا پرسش و پاسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از کاربران اسپاتیفای گزارش داده‌اند که این پلتفرم نمایش متن آهنگ‌ها را وارد امکانات سرویس اشتراکی کرده است. اسپاتیفای برای این تغییر، هیچ بیانیه‌ی مستقیمی منتشر نکرد.

براساس گزارش زومیت، اسپاتیفای در پاسخ به پیگیری تک‌کرانچ درباره‌ی پولی‌شدن نمایش متن آهنگ‌ها گفت که ویژگی‌های این پلتفرم ممکن است در طول زمان، بین بازارها و دستگاه‌های مختلف تغییر کنند.

اسپاتیفای پاییز گذشته ویژگی نمایش متن آهنگ‌ها را به‌صورت آزمایشی و محدود از دسترس برخی کاربران خارج کرد. کاربرانِ پلن رایگان که سعی می‌کردند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند، پیامی را مشاهده می‌کردند که می‌گفت: «از متن آهنگ در Spotify Premium لذت ببرید.» در آن زمان، اسپاتیفای توضیح داد که این تغییرات «فقط یک آزمایش» هستند و فقط در دو بازار اعمال شده‌اند. به نظر می‌رسد که تغییر مورد بحث از حالت آزمایشی خارج شده است.

تغییر جدید اسپاتیفای، مشخصاً اقدامی برای سوق‌دادن افراد بیشتر به خرید اشتراک پولی است. اسپاتیفای در تعداد مشترکین پیشرفت خوبی داشته است اما درآمد سه‌ماهه‌ی اخیر این شرکت به حد انتظارات تحلیلگران نرسید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902338

دیگر خبرها

  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد