Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@20:03:12 GMT

◄ فروش ۲۸۳ میلیارد تومانی لاستیک بارز در فروردین ماه

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۱۴۵۵

◄ فروش ۲۸۳ میلیارد تومانی لاستیک بارز در فروردین ماه

تین نیوز

فروش گروه صنعتی بارز در فروردین ماه 283 میلیارد تومان بوده که این عدد در فروردین سال گذشته 79 میلیارد تومان (258درصد رشد) و میانگین مبلغ فروش ماهانه سال گذشته 280 میلیارد تومان (1درصد رشد) بوده است.

شرکت در فروردین ماه حدود 4659 تن انواع محصولات تولید کرده که این عدد در فروردین سال قبل 5756 تن و میانگین ماهانه تولید سال قبل 7605 تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین شرکت در فروردین ماه  5278 تن انواع محصولات مختلف فروخته که این عدد در فروردین سال قبل 3271 تن (61 درصد رشد) و میانگین ماهانه مقدار فروش سال قبل 7080 تن بوده است.

نرخ فروش تایر بایاس و تایر رادیال در فروردین ماه به ترتیب 54 و 53.5 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم بوده که این اعداد در دوره اسفندماه حدود 64 و 56 هزارتومان بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: لاستیک بارز فروردین ماه میلیارد تومان سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله در پیام خود با قدردانی از تلاشهای بی وقفه برای پیدا کردند این دختر 4 ساله ای این اقدام را مصداق بارز همدلی ، نوعدوستی ، اتحاد و همبستگی بیان کرد.

سید نجیب حسینی نماینده منتخب مردم کلاله ، مینودشت ، گالیکش و مراوه تپه نیز در پیامی از نیروهای امدادی انتظامی و مردمی و تلاشهای بی وقفه برای یافتن یسنا قدردانی کرد.

یسنا دختر بچه چهار ساله ساکن روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه در کنار مزارع کشاورزی هنگامی که مادرش مشغول چیدن نخود بود مفقود شد و عصر دیروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تلاش امدادگر کایت سوار پیدا شد.

دیگر خبرها

  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس