Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیر فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از تعاملات و همکاری های بیشتر مابین فدراسیون زورخانه ای و فدراسیون کشتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ار پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ملکی سرپرست دبیر فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در این باره اظهار داشت: مسوولین این دو فدراسیون در نظر دارند در جهت توسعه و گسترش کشتی پهلوانی و رساندن این رشته اصیل و جذاب به جایگاه مطلوب خود، اقدام به فراهم ساختن بسترهای مناسب برای آموزش و توسعه زیرساخت های لازم برای رونق این رشته کهن نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان اینکه کشتی پهلوانی یکی از ارکان ورزش باستانی است و اگر آن را از ورزش زورخانه ای جدا نماییم دیگر نمی توانیم این ورزش را در بین ورزش های جذاب کنونی جای دهیم، در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری نشست با مسوولین فدراسیون کشتی این بود که بتوانیم با توسعه تعاملات و همکاری های دوطرفه از تمام ظرفیت های فدراسیون کشتی برای برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار شدن مسابقات کشتی پهلوانی و آیین تعیین پهلوان سال کشور استفاده نماییم که خوشبختانه با استقبال گرم علیرضا دبیر و دیگر اعضای این فدراسیون رو به رو شدیم. ایشان تمام توان و ظرفیت های بالقوه آن فدراسیون را بدون هیچ چشم داشتی بسیج نموده تا این مسابقات به نحو بسیار با شکوهی برگزار گردد.

سرپرست دبیری فدراسیون پهلوانی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون زورخانه ای، احیا و رونق کشتی پهلوانی در کشور می باشد نه اینکه کشتی پهلوانی را به فدراسیون کشتی واگذار نماییم، افزود: متاسفانه اخیراً مطلبی از سوی آقای الله مراد زرینی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی و مسوول پیشین کمیته کشتی پهلوانی این فدراسیون بیان شده مبنی بر اینکه فدراسیون زورخانه ای قصد دارد کشتی پهلوانی را از این فدراسیون جدا و به فدراسیون کشتی واگذار نماید که به نظر می رسد از نداشتن اطلاعات کافی ایشان بوده که این امر خلاف واقع می باشد. کشتی پهلوانی برای همیشه در فدراسیون زورخانه ای خواهد ماند.

ملکی با عنوان اینکه همه اهالی ورزش زورخانه ای می دانند هیچگونه زیرساخت مناسبی در هیئت های استانی و در فدراسیون برای برگزاری این چنین مسابقاتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: هدف از مشارکت  فدراسیون در برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی بالا بردن کیفیت رقابت های این رشته بوده اما دغدغه همه دلسوزان این ورزش ایرانی را به جان و دل خریداریم و برای پیشبرد اهداف والای ورزش زورخانه ای نظرات سازنده را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون زورخانه ای فدراسیون کشتی کشتی پهلوانی زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند