Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:53:19 GMT

فرماندار اسدآباد: حضور مداح در مراسم‌ ترحیم جرم است 

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۱۷۴۸

فرماندار اسدآباد: حضور مداح در مراسم‌ ترحیم جرم است 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، "سعید کتابی" در ستاد مدیریت پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان اسدآباد افزود: کفن و دفن متوفیان حداکثر با ۱۰ تا ۱۵ نفر با بازه زمانی حداکثر یک ساعت بدون هر گونه مداح انجام شود.

وی ادامه داد: در بحث کفن و دفن اموات کرونایی و غیرکرونایی قبل از صدور مجوز توسط پزشک قانونی ابتدا برای تعهدات لازم صاحبان متوفی باید به فرمانداری مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتابی با بیان اینکه در سطح روستاها هیچ تجمعی مگر با اطلاع بخشداری و دهیاری ها نباید انجام گیرد گفت:  نیروهای آرامستان ها در بحث مراسم کفن و دفن باید ضامن اجرایی آرامستان بوده و در صورت رعایت نکردن تعهدات کفن و دفن تذکر داده و موارد را اطلاع دهند.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: چاپخانه های سطح شهرستان حق چاپ هیچ گونه اطلاعیه ای را نداشته و نصب هر گونه اطلاعیه به هیچ عنوان در این شرایط قابل قبول نخواهد بود.

وی تاکید کرد: در صورت برگزاری هر گونه مراسم تجمعی در روستاها هیچ بهانه ای از دهیاران قابل قبول نیست و باید در این رابطه نظارت لازم را داشته باشند و موارد را اطلاع رسانی کنند.

فرماندار اسدآباد اظهار کرد: فعالیت دستفروشان نیز در بحث سد معبر در شرایط کرونا هیچ توجیهی ندارد و باید در این رابطه گروه های نظارتی شهرداری با تذکرات لازم به این افراد، نسبت به جمع آوری این موارد اقدام کنند.

کتابی از تداوم ممانعت تردد شبانه و نظارت بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی به غذاخوری های بیرون بر در زمان افطار خبر داد و بر نقش محوری دانشکده علوم پزشکی در آموزش و پیشگیری و رعایت قرنطینه افراد کرونایی تأکید کرد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه در شرایط محدودیت ها و تعطیلی بازار، اتاق اصناف شهرستان نسبت به تمدید مجوز واحدهای صنفی سخت گیری نکند، یادآور شد: شهرداری نیز در رابطه با مالیات های مرتبط با درآمد توجه ویژه ای به مودیان خود در شرایط کرونا داشته باشند.

کتابی با اشاره به شرایط قرمز شهرستان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی برای عبور از این موج سنگین کرونا همچنان نیازمند تداوم همکاری و مشارکت مردم در رعایت محدودیت ها و پروتکل ها هستیم. 

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت رنگ بندی قرمز و اجرای محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی شهرستان اسدآباد از ۱۰ فروردین تا چهارم اردیبهشت، در بازرسی ها تعداد ۷۰ مورد از مراکز نسبت به رعایت پروتکل ها اقدام نکرده بودند که این موارد پلمب شد.
???? 

همت بیشتر برای اقناع سازی مردم در مقابله با کرونا ضروری است

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در جلسه ستاد کرونا این شهرستان با بیان این که باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در ایجاد عملیات روانی علیه کرونا استفاده کرد، اعلام کرد: همت بیشتر برای اقناع سازی مردم در مقابله با کرونا لازم است.

"حجت الله مهدوی"  عنوان کرد: اکنون ۵۷ بیمار در بخش کرونا بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ بستری هستند و تعداد ۳۱ نفر هم کرونا مثبت قطعی در فروردین ماه ۱۴۰۰ جان خود را از دست دادند.

به گفته وی توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان، ضرورت توجه به پروتکل‌های بهداشتی از قبیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، باید بیشتر از گذشته مورد توجه مردم شهرستان قرار گیرد.

برچسب‌ها کانون مداحان ویروس کرونا همدان اسدآباد محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون مداحان ویروس کرونا همدان کانون مداحان ویروس کرونا همدان اسدآباد محدودیت های کرونا اخبار کنکور فرماندار اسدآباد محدودیت ها پروتکل ها کفن و دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی رامهرمز گفت: پیرو گزارش واصله به واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان در خصوص حمل ۳ لاشه دام سبک با ماشین شخصی از کشتارگاه دام شهرداری به محل قصابی، واحد متخلف با دستور دادستانی و حضور کارشناسان دامپزشکی و پلیس اماکن پلمب گردید.

بهروز حقیقی با اشاره به اینکه هر گونه کشتار دام خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی کشتار غیر بهداشتی تلقی می‌گردد گفت: حمل و نقل دام کشتار شده در کشتارگاه می‌بایست با ماشین سردخانه دار دارای مجوز دامپزشکی انجام شود است و در غیر اینصورت تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌گردد و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با واحد‌های متخلف از طریق مراجع قانونی برخورد می‌نمایند.

حقیقی می گوید: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در این خصوص سریعا به اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در پایان به عرضه کنندگان متخلف فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی دامپزشکی که سلامت و بهداشت عمومی مصرف کنندگان را به خطر بیندازند با قاطعیت برخورد خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد