Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: کمبود تولید نیروگاه‌های برق آبی به دلیل کاهش بارندگی‌ها، باعث بهم خوردن تراز تولید و مصرف برق در استان شده است به همین دلیل باید پیش‌بینی‌های لازم را برای مدیریت این شرایط و مصرف برق به صورت ویژه و جدی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نشست‌های مختلفی با مدیران امور برق شهرستان‌ها برگزار شده و مشکلات مورد بررسی قرار گرفته است و تلاش‌ها برای پیشگیری از خاموشی‌ها و مدیریت شبکه توزیع برق در استان ادامه دارد.

خدری اظهار داشت:  آمادگی کامل را برای مقابله با پیک تابستان را داریم و برای گذر ازاین  پیک تجهیزات مورد نیاز خریداری شده، تفاهم نامه با مشترکین دیماندی و اداری را درنظر داریم و نیز مکاتبات مورد نیاز برای تصمیم گیری‌های کلان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد: اقدامات مختلفی نظیر احداث رینگ بین خطوط، اصلاح و بهینه سازی شبکه، تعویض پایه‌های فرسوده روستایی و شهری، نصب ترانس‌های کمکی، تخصیص اجناس مورد نیاز و مواردی از این قبیل  برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۰  در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه علاوه بر کاهش بارندگی‌ها، به دلیل قرار گرفتن در شرایط کرونایی و گرمای هوا از امروز شاهد افزایش مصرف برق هستیم، گفت: شهروندان استفاده از وسایل پرمصرف را به ساعات غیرپیک منتقل کنند در غیر این صورت ممکن است شبکه برق دچار خاموشی ناخواسته شود.

او بر لزوم مدیریت مصرف پیک بار برق و همکاری تمامی دستگاه‌های اداری استان جهت عبور از این پیک در تابستان امسال تاکید و بیان کرد: دستگاه‌های اداری و شهرک‌های صنعتی سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکار‌های ساده می‌توانند مصرف برق در دستگاه‌ها و شرکت‌ها را مدیریت کنند، همکاری تمامی ادارات وصنایع استان جهت عبور از پیک بار تابستان ضروری است.

خدری افزود: از مردم همیشه همراه استان انتظار می‌رود با هر اقدامی که باعث رعایت الگو مصرف برق می‌شود، حتی تنها با خاموش کردن کلید یک لامپ غیرضروری و راهکار‌های ساده دیگر صنعت برق کشور را یاری کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق پیک مصرف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • امسال خاموشی نداریم | ۲۰ هزار مگاوات ناترازی برق صحت ندارد
  • امسال خاموشی نداریم
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد