Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@04:49:13 GMT

(ویدئو) ضرب و شتم داور مسابقه بسکتبال دختران  

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۱۴۱

(ویدئو) ضرب و شتم داور مسابقه بسکتبال دختران  

داور مسابقه بسکتبال دختران در باشگاه ورزشی پیسرس اتلتیک سنتر، در شهر وستفیلد ایالت ایندیانا در آمریکا، پس از گرفتن یک خطای فنی برای یکی از تیم‌های مسابقه مورد هجوم و ضرب و شتم تماشاگران قرار گرفت.

به گزارش فرارو، ویدئوی ضرب و شتم داور مسابقه بسکتبال دختران توسط تعدادی از تماشاگران به صورت گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های بین‌المللی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دعوای فیزیکی که در آن داور مسابقه مورد خشونت دسته‌جمعی قرار گرفت، زمانی شروع شد که او با مربی تیم مسابقه بر سر داوری‌اش به مشاجره لفظی پرداخت و سپس با دخالت تماشاگران به ضرب و شتم او منتهی شد.

در لحظات پایانی مرحله اول مسابقه، داور یک خطای فنی برای تیم Baylor گرفت. مربی این تیم که خطای گرفته شده را قبول نداشت با داور وارد مشاجره و درگیری لفظی شد. سپس شماری از تماشاگران هوادار این تیم وارد زمین شده و او را زیر ضربات مشت و لگد گرفتند.

دعوای فیزیکی زمانی شروع شد که یک تماشاگر با تلفن همراه از داور فیلمبرداری می‌کرد. این تماشاگر به داور توهین کرد و چند ثانیه بعد، داور با هجوم شماری از تماشاگران دیگر مواجه شد.

تصاویر ویدئویی، شخص دیگری را نشان می‌دهند که ناگهان وارد مشاجره می‌شود، برخی تلاش کردند درگیری را خاتمه دهند، اما تلاش آن‌ها بی‌نتیجه ماند و داور پس از چند ضربه مشت و لگد نقش زمین شد.

پلیس شهر هنوز در حال تحقیق درباره این حادثه است. طبق گفته پلیس کسی که به عنوان تماشاگر وارد مشاجره شد در واقع پدر یکی از بازیکنان تیم است که داور برای او خطای فنی گرفته بود. او پس از توهین به داور و سر و صدا باعث تشویق تماشاگران به حمله دسته جمعی به داور شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: بسکتبال درگیری داور آمریکا داور مسابقه ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA