Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان نیز به فاصله سه روز و در تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی ایتالیا و بلغارستان انجام می‌شود و هدایت دو تیم قهرمانی آسیا و جوانان جهان بر عهده بهروز عطایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان بسیار برای والیبال ایران حائز اهمیت است و مسابقات جوانان جهان نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی مهم می‌باشد. فدراسیون والیبال برای هر دو رویداد مهم بهروز عطایی را مامور کرده است تا عطایی و همکارانش در چالشی بزرگ قرار گیرند.

رای کمیته فنی ابهام نداشت
بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان گفت: فدراسیون والیبال خودش تصمیم گیرنده است و از دیگران نیز در تصمیمات مشورت می‌گیرد. چند تفکر در کمیته فنی حاکم بود. به دلیل فاصله کوتاه مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جوانان جهان چندین دیدگاه بیان شد و در نهایت تصمیم گیری صورت گرفت. شاید ایراداتی وجود داشت اما رأی کمیته فنی ابهام نداشت.

باید فضا برای سرمربی ایرانی فراهم شود
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مهم بودن دو رویداد پیش رو در صورت کسب نتایج ضعیف، سرمربی ایرانی ممکن است مورد هجمه قرار گیرد و در واقع سرمایه سوزی شود؟ گفت: کاملا موافقم. این موضوعات همیشه وجود داشته است اما یک زمانی باید فضا را برای سرمربی ایرانی فراهم کرد. مربیان ایرانی توانمند هستند و در تمام بخش‌های والیبال اگر فرصتی به آنها داده شده به بهترین نحو استفاده کرده‌اند.

مربیان ایرانی توانمد هستند
عطایی ادامه داد: در رده نوجوانان حدود ۶ سال است که دیگر با صغرسن مواجه نیستیم. در فدراسیون گذشته این اتفاقات رخ می‌داد اما در فدراسیون جدید به حداقل رسید و خروجی آن نیز درخشش بازیکنان نوجوانان و جوانان بود. مربیان ایرانی نتایج خوبی در دو رده در جهان کسب کردند و این نشان از توانمندی آنهاست. باید به مربیان ایرانی فرصت داده شود. تمام بخش‌ها و حتی رسانه‌ها باید توجه ویژه‌ای به مربیان ایرانی داشته باشند. اگر رزومه‌ای از مربیان ایرانی به خارج از کشور ارسال کنیم قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت اما سوالشان این است که با چنین رزومه ای چرا در رأس تیم ملی قرار ندارند.

صبر و حوصله فدراسیون باعث شد ولاسکو تفکرش را پیش ببرد
عطایی افزود: پس از رفتن ایوان بوگانیکف و ست کوویچ، والیبال با مربیان ایرانی به حرکتش ادامه داد. به فرصت نیاز داریم. حتی ولاسکو زمانی که به ایران آمد عملکرد قابل قبولی داشت اما موفقیتی در آن نبود. ولاسکو در دور اول مسابقات انتخابی لیگ جهانی دو بار به چین نتیجه را واگذار کرد و نتوانستیم از گروهمان صعود کنیم. صبر و حوصله فدراسیون باعث شد ولاسکو تفکرش را پیش ببرد، پس به مربی ایرانی نیز باید فرصت داده شود.

سرمربی تیم جوانان ایران درباره برنامه تیم های جوانان و تیم بزرگسالان در قهرمانی آسیا گفت: اردوهای جوانان را از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز خواهیم کرد. تیم بزرگسال نیز تا پایان المپیک در اختیار الکنو هستند، پس از آن از ۲۵ مرداد ملی پوشان بزرگسال اضافه و تیم برای قهرمانی در آسیا مهیا می‌شود. تمام برنامه ریزی‌ها صورت گرفته است. امیدواریم نتایج قابل قبولی به دست آوریم. همه ما سرباز والیبال هستیم و امیدوارم به اهدافمان دست یابیم.

همه بازیکنان بزرگسال در اختیار تیم ملی هستند
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی مانند سعید معروف و محمد موسوی نیز در تیم قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت یا خیر، گفت: تیم اعزامی به قهرمانی آسیا، تیم بزرگسال است. بحث افراد مطرح نیست و همه در اختیار تیم ملی خواهند بود.

عطایی در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان اندک میان دو رویداد قهرمانی آسیا و جوانان جهان، بازیکنان جوان چطور برای مسابقه آماده می شوند، گفت: بخشی از جوانانی که در اردوی تهران هستند، به سمت اروپا (ایتالیا و بلغارستان) خواهند رفت و بازیکنان آسیایی نیز پس از پایان بازی آخر، همان شب پرواز خواهند داشت و ظهر ۲۹ شهریور در کشور میزبان مستقر خواهند شد. حدود سه روز ریکاوری انجام خواهد شد و سپس آماده رویداد خواهیم شد.

کد خبر 5197985 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم جوانان ایران بهروز عطایی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال الدحیل قطر وزنه برداری تیم فوتبال النصر عربستان تیم ملی وزنه برداری المپیک 2020 توکیو ویروس کرونا تیم فوتبال گوا هند کاراته ورزش همگانی مربیان ایرانی قهرمانی آسیا تیم بزرگسال جوانان جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت