Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی "ارزوئیه" از کشف 180 کیلو و 900گرم تریاک در عملیات شبانه ماموران پاسگاه انتظامی "دولت آباد" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی اسفندیاری"، اظهار داشت: شب گذشته ماموران پاسگاه انتظامی "دولت آباد" حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور "دولت آباد" به "صوغان" به یک دستگاه خودروی پژو405 مشکوک شده و به آن دستور ایست می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده و سرنشین خودرو با بی توجهی به ایست ماموران از محل متواری و پس از طی مسافتی کوتاه خودرو را در نقطه ای رها و با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی منطقه اقدام به فرار می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ارزوئیه" با اشاره به توقیف خودرو و کشف 180 کیلو و 900 گرم تریاک از آن، بیان داشت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

سرهنگ اسفندیاری در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات نیروی انتظامی تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نمی شود بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاه سازی نیز به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • جاساز تریاک در پیکان