Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از تولید قریب به ۳۰۰ هزار بطری از داروهای مختلف در فروردین ۱۴۰۰ در داروسازی شهید فقیهی وابسته به شرکت داروسازی سها هلال وابسته به این سازمان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر  با اعلام این مطلب گفت: این سایت در فروردین ماه سال جاری با وجود پیک بیماری کووید ۱۹ خطوط تولید را فعال نگهداشته و قریب به ۳۰۰ هزار بطری از داروهای  مختلف به شکل مایعات را تولید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت تولید سالانه این شرکت در تولید مایعات ۱۴ میلیون بطری است.

او ادامه داد: شرکت دارو سازی سها مشتمل بر دو سایت تولیدی در چهار باغ کمال شهر و شهید فقیهی (وردآورد) از شرکت های داروسازی مهم کشور است که تمامی محصولات را طبق آخرین استانداردهای بین المللی تولید می کنند و سایت چهار باغ در حال حاضر با برخورداری از امکانات و تجهیزات فنی قادر به توسعه فعالیت های خود در زمینه های مختلف تولید داروهای انسانی است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: سایت تولیدی شهید فقیهی دارای دو خط تولید انواع شربت و سوسپانسیون و یک خط تولید جامدات شامل قرص هورمونی و یک داروی ضد سرطان است که محصولات این سایت شامل انواع شربت و سوسپانسیون برای سیستم گوارش، سرماخوردگی، حساسیت، ضد درد عادی و مخدر، آنتی بیوتیک، درمان اعتیاد و قرص های هورمونی بوده که سالها تولید شده و در بازار مشتریان خاص خود را دارا هستند.

عسکری توضیح داد: در حوزه داروهای سیستم گوارش، محصولات شربت مگنی میلک و مالوژل و کانسیلاک از محصولات دارای برند و شناخته شده این شرکت هستند که در حوزه سرماخوردگی و حساسیت و ضد درد عادی و مخدر، آنتی بیوتیک انواع برند شربت ها و سوسپانسیون ها در این سایت تولید می شوند.

او مهمترین محصولات تولیدی این شرکت را داروهای ترک اعتیاد برای ترک مواد مخدر و کاهش درد عنوان کرد و افزود: این محصولات شامل شربت متادون، شربت اپیوم و در سایت دیگر قرص بوپرونورفین است.

عسکری اظهار کرد: قرص های هورمونی فیناستراید ۱ میلی و ۵ میلی این شرکت با  برندهای شناخته شده فیناگرو برای کاهش ریزش مو و فیناپروست در بزرگی خوش‌خیم پروستات مردان از محصولات دیگر تولید شده در این سایت هستند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر افزود: این شرکت در کنار محصولات اصلی خود با توجه به مجوزها و پروانه های که از سازمان غذا و دارو کسب کرده است امکان تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها و داروهای گیاهی را نیز داراست که چندین محصول جدید گیاهی را در برنامه تولید قرار داده است.

او یادآور شد: این شرکت در کنار تولید محصولات خود، محصولات دیگری را نیز برای بخش خصوصی به صورت تولید قراردادی تولید می کند که از شناخته شده ترین آنها محصول گیاهی موکوزیفت بوده که در درمان عوارض ناشی از بیماری کوورید ۱۹ در میان داروهای گیاهی موفقیت خوبی را کسب کرده است.

شرکت داروسازی سها دارای گواهینامه های ISO۹۰۰۱, OHSAS, ISO۱۴۰۰۱، ISO۱۰۰۱۵ است.

شرکت داروسازی سها هلال تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر و مشتمل بر دو سایت داروسازی چهارباغ در استان البرز و شهید فقیهی(وردآورد) ‌در استان تهران است.

کمک به تامین داروهای مورد نیاز کشور، تامین مواد اولیه دارویی، مکمل های غذایی و رژیمی و تجهیزات پزشکی، تکمیل، توسعه و راه اندازی واحدهای جدید دارویی و لوازم پزشکی در شرکت های تحت پوشش، انجام فعالیت های تحقیقاتی، فنی و مهندسی و خدمات در بخش سلامت جامعه و فعالیت هایی که در راستای اهداف سلامت جامعه مفید فایده باشند برخی از وظایف سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر است.

سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر به عنوان یک هلدینگ دارویی و تجهیزات پزشکی با مجموعه ای از کارخانه های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، مواد اولیه گیاهان دارویی و با در اختیار داشتن شرکت پخش دارویی سراسری، شرکت بازرگانی و داروخانه مرکزی هلال احمر تلاش دارد ضمن ارائه بهترین خدمات به مردم شریف ایران، نقش به سزایی در ارتقاء نظام سلامت جامعه ایفا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دارو جمعیت هلال احمر سرطان اعتیاد سرماخوردگی ترک اعتیاد مواد مخدر مو مردان هلال احمر سازمان غذا و دارو بخش خصوصی درمان پوشش استان البرز استان تهران جامعه سلامت تجهیزات پزشکی هلال احمر بطری علیرضا عسکری داروهای مختلف مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر شهید فقیهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده اظهار کرد: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403 و تا ساعت 05:00 امروز جمعه، 11 استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام و به 2656 نفر امدادرسانی شده، 159 نفر اسکان اضطراری یافته اند، 118 نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در 281 منزل مسکونی تخلیه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها 160 تیم عملیاتی شامل (615 نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: 9 دستگاه چادر، 349 تخته پتو، 197 تخته موکت، 468 کیلوگرم نایلون، 155 بسته غذایی بین متأثرین از سیل در این 11 استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل