Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@22:50:39 GMT

مسابقات تنیس فدکاپ لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۳۴۳

مسابقات تنیس فدکاپ لغو شد

برگزاری مسابقات تیمی تنیس زنان به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا لغو شد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، مهرافزا منوچهری، نایب رییس بانوان از لغو مسابقات تنیس فدکاپ مالزی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا و انصراف مالزی میزبانی و متعاقب آن اعلام عدم آمادگی برخی کشورها برای این رویداد، این مسابقات لغو و زمان و مکان جدید آن از سوی فدراسیون جهانی اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مسابقات فدکاپ قرار بود از 31 خرداد به میزبانی مالزی برگزار شود و اکنون با لغو آن برنامه‌های آمادگی تیم ملی بانوان تغییر خواهد کرد. بطوری که اردوی تیم ملی که قرار بود از اواسط اردیبهشت ماه در رشت برگزار شود، لغو شد. البته فرایند آمادگی تیم ملی تنیس بانوان متوقف نخواهد شد و با توجه به تعیین میزبان جدید مسابقات فدکاپ، نحوه اردوها، زمان و مکان آن تغییر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران، تمرین امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت خود را از ساعت ۱۲ در دو بخش در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند که در جریان آن توضیحات لازم از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان ارائه شد.

شروع تمرین در سالن بدنسازی بود که به کشش و کار با وزنه اختصاص داشت. بازیکنان سپس وارد زمین شدند و برنامه پر نشاطی را با تنیس فوتبال در چهار گروه انجام دادند. در تمرین امروز نیز همه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس تا بازی با تیم هوادار، دو جلسه تمرینی دیگر را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6100715

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی