Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مذاکرات جدید برجامی در وین هشدار داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
عن رسول الله (صلی‌الله علیه و آله و سلم): «لا یُلدَغُ المُؤمِنُ مِن جُحرٍ مَرَّتَینِ»

راهبرد قرآن کریم و فرهنگ غنی عزت آفرین اهل بیت علیهم السلام در مقابل اردوگاه استکبار ضمن تقبیح هر گونه کرنش در مقابل باطل، اعتلای امت اسلامی همراه با عزت و کرامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی گذرا به سیاست آمریکا در مقابل نظام اسلامی در ایران، روشنگر این مطلب است که این کشور از هیچ اقدامی برای براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده است و تنظیم کودتا، تحمیل جنگ، ایجاد فتنه و تحریم و اخیراً هم بدعهدی‌اش در خروج از برجام، گواه بر آن می‌باشد و بحمدالله در تمام توطئه‌ها ناکام بوده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اقتدار جبهه مقاومت در عرصه میدانی و سردرگمی دشمن در مواجهه با استقامت ایران اسلامی را نتیجه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و اطاعت مسؤولان در این عرصه از اوامر ولی فقیه و حمایت‌های مردم همیشه در صحنه ارزیابی می‌کند.

اکنون که سخن از بازگشت به مذاکرات برجامی است، نکاتی را جهت استحضار ملت شریف ایران و مسؤولان دست‌اندرکار مذاکرات یادآور می‌شویم:
۱- تحریم‌هایی که از طرف اوباما یا ترامپ انجام شده به طور کامل (هسته‌ای و غیر هسته‌ای) باید رفع شود، چرا که این رهنمود رهبری و خواسته همه‌ی مردم است. بر این اساس تعهدات روی کاغذ هیچ ارزشی نداشته و هرگونه اقدام عملی از سوی گروه مذاکره کننده باید پس از راستی‌آزمایی صورت پذیرد زیرا اگر چه تحریم‌ها و بعضی از امور دیگر مشکلات فراوانی را برای کشور و معیشت مردم ایجاد کرده اما مردم ما رفع تحریم عزت‌مندانه را مطالبه می‌کنند.
۲- از آن جایی که ملت ایران تجربه تلخ برجام را از آمریکای خیانت‌کار و اروپای بدعهد در خاطره دارد، باید از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری کرد و طرح‌هایی نظیر اقدام گام به گام و رفع مرحله به مرحله‌ی تحریم‌ها و یا تعلیق به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست و نمی‌تواند تأمین کننده منافع ملت بزرگ ایران باشد.
۳- مسؤولان محترم اجرایی کشور علاوه بر پیگیری رفع کامل تحریم‌های ظالمانه، راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها را بر اساس راهبرد اقتصاد مقاومتی دنبال کنند، چرا که تجربه نشان داده ممکن است این بار نیز طرف‌های مقابل در مذاکرات به تعهداتشان عمل نکرده و با بهانه‌جویی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید هاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

کد خبر 5198038

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مذاکرات هسته ای وین بیانیه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه محدودیت های کرونایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل ماه مبارك رمضان عکس استانها بارش باران جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

کد خبر 848732 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی افشین قطبی

دیگر خبرها

  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه