Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:13:56 GMT

بررسی کامل پلاستیک نایلکس کاربرد ها و نحوه سفارش

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۵۴۵

بررسی کامل پلاستیک نایلکس کاربرد ها و نحوه سفارش

پرکاربرد بودن نایلکس در صنایع گوناگون و تنوع در شکل و نوع سبب شده برخی از خریداران در انتخاب بهترین نمونه نایلکس کمی سر در گم باشند و به مشکل بر بخورند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سانی پلاست، در این مطلب به طور کامل انواع محصولات قابل تولید با مواد اولیه نایلکسی و کاربردهای هر کدام را به طور کامل توضیح خواهم داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تمام محصولات قابل تولید با مواد اولیه نایلکسی همراه با مشخصات ، قیمت و راهنمای کامل خرید را در اینجا مشاهده کنید

نایلکس چیست و چه تفاوتی با دیگر محصولات پلاستیکی پلی اتیلنی دارد ؟

موادد اولیه نایلکسی از مواد اولیه پلی اتیلنی به دست می آید که به پلی اتیلن سنگین یا همان HDPE نیز معروف می باشد، که یکی از پر مصرف ترین نوع های پلاستیک است که در یک قرن گذشته تاثیری بسیار زیاد و گسترده ای در زندگی تمام  انسان ها گذاشته است.

ظاهر نایلکس : جنس نایلکس خشک بوده که باعث می شود با دست زدن به آن صدای نسبتا زیادی تولید کند همینطور شفافیت نایلون را نداشته و کمی مات تر است اما این خواص باعث شده که نایلکس قدرت تحمل وزن های بسیار بالایی را داشته باشد ، به طور مثال تربار ها و میوه فروشی ها و هر صنفی که دارای محصولات سنگین وزن هستند باید از نایلکس استفاده کنند زیرا به هر میزان هم که وزن محصول بالا باشد نایلکس پاره نخواهد شد و تنها کش می آید .

راهنمای نحوه سفارش نایلکس به تولیدکنندگان

بسیاری از تولیدکنندگان سود جو برای دریافت هزینه بیشتر از مشتری موارد گوناگونی را پیدا سازی می کنند که در ادامه مطلب تمام نکات برای یک ثبت سفارش بی نقص برای شما اطلاع رسانی شده است .

· رایج ترین مورد دریافت هزینه مواد اولیه درجه ۱ و استفاده از مواد اولیه درجه ۲ یا ۳

· هنگام ثبت قرار داد به تمام ریز نکات توجه داشته باشید و در زیر قرار داد قید شود که در صورت وجود هر گونه نقص فنی بار بی قید شرط مرجوع می شود.

· هنگام تحویل بار ، بار مورد نظر را باسکول کرده و از وزن نهایی بار با قرار داد ثبت شده اطمینان حاصل فرمایید .

· در اوایل تولید نمونه های اولیه تولید را به طور کامل بررسی کنید تا در صورت وجود کوچک ترین ایراد تولید کننده را مطلع کنید .

· هنگام تایید تصویر نهایی چاپی به شدت دقت کنید زیرا طرح تایید شده شما همراه با مکاتبات لازمه وجود داشته زیرا در صورتی که در اوایل یا اواسط تولید به ایراد در طرح چاپی پی ببرید دچار ضرر و زیان زیادی خواهید شد

انواع نایلکس بسته بندی ( کاربرد های صنعتی )

نایلکس کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت بسته بندی کالا و محصولات غذایی دارد ، به طوری که وقتی به فروشگاه های مواد غذایی سر می زنید حداقل ۱۰% بسته بندی های استفاده شده از مواد اولیه نایلکسی است .

نایلکس تنها در بسته بندی های مواد غذایی کاربرد ندارد بلکه برای بسته بندی مادر همانن پک های ۸ تایی دستمال کاغذیی و یا پک کردن پالت برای محافظت از عوامل خارجی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع نایلکس دسته دار ( کیسه نایلکس فروشگاهی )

یکی از پر مصرف ترین موارد استفاده از از مواد نایلکسی ، نایلکس های دسته دار فروشگاهی ساده و چاپ دار است که به علت مقاومت و خاصیت کشسانی بهتر از نایلون برای مصارفی که جنس بسته بندی بیشتر از ظاهر آن اهمیت دارد مورد استفاده قرار می گیرد .

از انواع نایلکس های دسته دار می توان به :

· نایلکس دسته رکابی

· نایلکس دسته زنبیلی ( دسته بندی )

· نایلکس دسته موزی

· نایلکس دسته تقویت

در بیشتر موارد برای نمونه های دسته زنبیلی ، دسته موزی و دسته تقویت از مواد اولیه نایلونی استفاده می شود زیرا ظاهر کار اهمیت بیشتر از مقاومت کار دارد .

دیگر کاربردهای نایلکس

همانطور که پیش تر گفتیم نایلکس در طیف گسترده ای از محصولات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو نام بردن تمام آن ها امکان پذیر نیست اما چند از معروف ترین محصولات نایلکسی عبارتند از :

۱. کیسه زباله

۲. کیسه فریزر

۳. نایلکس های رولی

۴. پلاستیک های کشاورزی

۵. و ...

چاپ روی نایلکس

یکی پر اهمیت ترین موارد برای برند سازی و افزایش میزان فروش چاپ روی بسته بندی های نایلکسی یا پلاستیک های دسته دار نایلکسی است که میزان عرضه و تقاضا بسیار بالایی هم دارد .

انواع متدهای چاپی بر روی نایلکس عبارتند از :

· چاپ هلیو : کلیشه سیلندر فلزی با طول عمر بسیار بالا و بیشتر مناسب برای سفارشات بالا ۵ تن

· چاپ فلکسو : کلیشه ژلاتینی بیشتر برای سفارشات زیر ۵ تن مناسب می باشد زیرا بعد از استفاده های مکرر دچار خوردگی شده و کیفیت اولیه را نخواهد داشت .

· چاپ سیلک : چاپ سیلک یا همان دستی دارای هزینه کلیشه نمی باشد و برای سفارشاتی که حجم پایینی دارند مورد استفاده قرار می گیرد ، کیفیت چاپ سیلک پایین بوده از همین رو محدودیت های بسیار در این نوع چاپ وجود دارد .

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ روز بدون نایلکس مورد استفاده قرار می گیرد مواد اولیه بسته بندی دسته دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۵۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین معادل یک کیلو و ۱۵۴ گرم از درون معده قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی جهرم حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر

دیگر خبرها

  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه