Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصص SEO   جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، کارآموزی مسلط به webmaster tools مسلط به اصول SEO آشنا با لینک سازی آشنا با الگوریتم های گوگل شرایط عمومی: تحصیل کرده یا دانشجوی رشته های مهندسی کامپیوتر یا IT توانمند در یادگیری و بروز رسانی دانش فردی با انگیزه و دارای روحیه تیمی گرافیست جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به Photoshop ،illustrator آشنا به طراحی اینفوگرافیک آشنا به رنگ شناسی و توانی انتخاب رنگ های مناسب حداکثر سن 27 سال خلاق، ایده پرداز و با سلیقه منظم، متعهد، مسئولیت پذیر   مهندس کامپیوتر جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت آشنا به امور شبکه آشنا به امور HelpDesk آشنا با سیستم های VOIP آشنا با #C علاقه مند به یادگیری و توسعه دانش فردی دارای دقت، هوش، خلاقیت و قدرت یادگیری بالا   از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال و حتما در عنوان ایمیل موقعیت شغلی که قصد فعالیت در آن را دارند ذکر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: jobs.ifoolad@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس بهداشت حرفه ای در اتحاد لنت پیشرو صنعت از مرکزی استخدام مهندس مکانیک (طراح) در یک شرکت تولیدی در البرز استخدام کارشناس فنی و کارشناس بازاریابی و فروش در گیلان استخدام گرافیست و کارشناس بازاریابی با حقوق و مزایا در همدان استخدام حسابدار در شرکت باختر تجهیز پارسیان در کرج

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد

بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان می‌دهد شرکت ملی گاز ایران بزرگترین صادرکننده سال قبل بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمارهای گمرک ایران در سال گذشته حدد 49 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی  صورت گرفته که 6 میلیارد دلار آن مربوط به صادرات گاز  و شرکت ملی گاز ایران بوده است.

میزان صادرات گاز ایران در سال گذشته  16میلیون تن یا 6 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال 1401 افت محسوسی داشته است. در سال 1401 حدود 26 میلیون تن گاز به ارزش 11 میلیارد دلار صادر شده بود.

به گزارش تسنیم، درامد حاصل از صادرات گاز ایران همچون درامد صادرات نفت، با سهم مشخص  از پیش تعیین شده، بین دولت، صندوق توسعه ملی و شرکت ملی نفت ایران تقسیم میشود. در بودجه 1403 سهم دولت از صادرات گاز 4 میلیارد دلار عنوان شده است. بر این اساس براورد کلی صادرات گاز در سال جاری حدود 8 میلیارد دلار است.

پتروشیمی پردیس با اختلاف معنا دار در جایگاه دوم صادرکنندگان قرار گرفته و بعد از ان پتروشیمی نوری با 863 میلیون دلار در جایگاه سوم ایستاده است. جایگاه چهارم نیز به پالایشگاه گاز بیدبلند با صادرات تقریبی 760 میلیون رسیده است. شرکت فولاد مبارکه نیز با 700 میلون دلار درچایگاه پنجم قرار گرفته است.

لیست 22 شرکت برتر صادرکننده در جدول زیر قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد