Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک، افزود: انتخابات یک همه‌پرسی ملی و آوردگاه با عظمت است که مردم با حضور پرشور خود در این رخداد به دشمنان نظام اسلامی ثابت می‌کنند که با تمام وجود پای آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات و گزینش فرد اصلح به‌عنوان رئیس جمهوری و افراد توانمند برای شوراهای اسلامی شهر و روستا یک وظیفه شرعی و ملی است و آحاد مردم مومن و انقلابی باید نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ملت باید بداند که هیچ کشوری برای ما دل نمی‌سازند و باید برای تعیین سرنوشت کشور و نظام اسلامی در انتخابات حضور پیدا کرده و با انتخاب افراد اصلح آینده کشور را تضمین کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: با توجه به امکانات محدود داخلی و کاهش چشمگیر بارندگی در فصل زراعی امسال و فرهنگ مصرف‌گرای کشورباید برای جلوگیری از معضلات عمیق اقتصادی  در بلندمدت برنامه داشت و مردم و مسئولان  نسبت به صرفه جویی در منابع و استفاده بهینه از امکانات برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها در استان مرکزی زمستان سال گذشته و بهار امسال کاهش چشمگیری داشته که در صورت بی توجهی به اصلاح الگوی مصرف آب و برق مشکلاتی برای استان ایجاد خواهد شد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه در صورت اقدام به قطع برق، نباید تولید متاثر شود، تاکید کرد: صادرات برق از کشورمان به دیگر کشورهای منطقه جنبه استراتژیک دارد که به نوعی امنیت کشور را تضمین می‌کند، بنابراین صادرات برق استان در هر شرایط باید حفظ شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود در خصوص کاهش چشمگیر نرخ زاد و ولد و ازدواج در استان مرکزی نیز گفت: این استان بعد از گیلان دومین استان پیر کشور است و باید برای اصلاح شرایط برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: امسال با تدبیر رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده و تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در راستای تحقق این مهم به‌کار گیرند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: اگر چه مدت زمان زیادی از عمر دولت دوازدهم باقی نمانده اما، مدیران و مسئولان باید تا لحظه آخر خدمت خود با روحیه و نشاط در راستای حل مشکلات مردم و توسعه همه‌جانبه استان گام بردارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز گفت: استان مرکزی با همکاری اصناف مختلف، بازاریان، ستاد مقابله با کرونا و دستگاه‌های مختلف اجرایی یک هفته پیش از دیگر استان‌ها محدودیت‌های کرونایی را اجرایی کرد که اکنون روند مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این ویروس کاهشی است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود واکسن کرونا در نقاط مختلف جهان، باید رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان در اولویت کارها قرار داشته باشد و سهل‌انگاری در این خصوص ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه درراستان مرکزی اضافه کرد: مجموع واکسن کرونا تولید شده در تمام جهان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دوز برآورد می‌شود که این مهم بیانگر کمبود این واکسن در تمام کشورها است بنابراین خودمراقبتی و رعایت دستورالعمل‌ها باید جدی گرفته شود.
.
استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی امام جمعه اراک پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی امام جمعه اراک اخبار کنکور دری نجف آبادی استان مرکزی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، پس از انتشار کامل غزلی از رهبر معظم انقلاب، که بیت «تو را است معجزه در کف ز ساحران مهراس، عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز» در آستانه عملیات وعده صادق خوانده شده بود، افشین اعلا از شاعران برجسته کشورمان با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، غزلی را سروده است که توسط رسانه نگار «رسانه وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب» منتشر شده است.

رسید مژده‌ به یاران ز پیر باده‌شناس
که گاه مستی و عیش است شکر و حمد و سپاس

چمن به مشک بیامیز و لاله روشن کن
به مژده‌ای که رسید از سلاله‌ی گل یاس

که انتقام شهیدان گرفت لشکر عشق
به شیوه‌ای که نمی‌یابمش مثال و قیاس

که کرد رخنه ز هر سو به سقف گنبد خصم
که بر فلاخن داوود ضربه زد ز اساس

چنان به گرز گران زد به کاسه‌ی سر دیو
که شد ز مغز تل‌آویو و غرب، هوش و حواس

که سوخت خرمن اهریمنان به آتش خشم
که دوخت بر تن ناپاک‌شان ز لرزه، لباس

نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس
رسید روشنی دیده بر یلان حماس

حدیث دولت صهیون و ملک ایران است
حکایت علف هرزه و حکایت داس

دلا عنان به امین ده که قبل واقعه گفت:
"توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس!"

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228278 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب شعر و ادبیات

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت