Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:20:07 GMT

نقشه آماری روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار اردبیل تهیه می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۹۹۷

نقشه آماری روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار اردبیل تهیه می‌شود

به گزارش ایرنا، فریبرز دهقان روز دوشنبه در این زمینه اظهارکرد: برای به هنگام‌سازی نقشه‌های بلوکه آماری شهرها و روستاهای استان اردبیل با شرکت‌های نقشه‌برداری قرارداد امضا شده است که با تهیه و به‌روزرسانی آنها روند آمارگیری برای سرشماری نفوس و مسکن سال‌های آینده بهتر و مطلوب‌تر انجام می‌شود.

وی از تهیه و جمع‌بندی اطلاعات جداول پایش استان به حساب‌های منطقه‌ای خبر داد و گفت: تهیه و جمع‌بندی اطلاعات جداول شاخص‌ها و نماگرهای آماری بخش جمعیت و نیروی انسانی به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از عقد قرارداد نظارت بر شرکت‌های نقشه‌برداری و تهیه پوشه نقشه برای اجرای طرح‌های آماری مختلف در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: ارائه آمار و اطلاعات در بخش‌های مختلف به دستگاه‌های اجرایی استان، ارایه نقشه‌های موردنیاز آنها، نظارت بر اجرای طرح قیمت روستایی و شهری، چاپ فرم‌ها و فهرست‌های مربوط به اجرای طرح‌های آماری در یک  سال گذشته انجام شده است.

او در ادامه با اشاره به تهیه نقشه‌های شهرستان و استان برای چاپ در سالنامه افزود: کنترل و رفع ایرادات احتمالی در سالنامه آماری استان، انتشار نتایج اولیه سالنامه در سایت سازمان آمار و تکمیل فرم‌های نظارتی به صورت فصلی برای تمام طرح‌های مختلف آماری استان به سرانجام رسیده است.

دهقان اضافه کرد: سال گذشته تلاش شد تا به هنگام‌سازی سایت معاونت آمار و اطلاعات همچنین بارگذاری اطلاعات جامع آماری برای استفاده پژوهشگران و محققان به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر، در مجموع یک هزار و ۸۵۶ روستا و آبادی دارد که بدون در نظر گرفتن روستاهای تک خانواری، تعداد آنها به بیش از یک هزار و ۷۸۰ روستای دارای سکنه می‌رسد.

برچسب‌ها روستائیان مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه روستائیان مرکز آمار ایران سازمان برنامه و بودجه اردبیل اخبار کنکور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به دولت رئیسی و خبرگزاری دولت /آمارِ دروغ یا دروغِ آماری؟
  • کنایه آذری جهرمی به خبرگزاری دولت در مورد کاهش آمار طلاق در کشور: آمارِ دروغ ، دروغِ آماری
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند